سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ما تکیه گاه میان راهیم . آن که از پس آمد به ما رسد ، و آن که پیش تاخته به ما بازگردد . [نهج البلاغه]

مسلمان نوشته ها


شبهه ای مطرح شده بود که به زبان عامیانه می گفتند: آقا این قانون خمس ، یک قانون ظالمانه است در اسلام. همین کارها را می کنند که ملت پولدار نمی شوند! در کشورهای خارجی که از این خبرها نیست. درآمدها بالاست. این همه قید و بند شرعی نیز وجود ندارد. وقتی مالی متعلق به شخصی است، چرا باید بخش زیادی از آن را (20%) بعنوان خمس بدهد و...

جواب: همانطور که می دانید خمس بر مال زیادی تعلق می گیرد. یعنی اضافه مال. نمی خواهم دقیق تطبیق بدهم، اما آنچه در کشورهای غربی بعنوان مالیات ارزش افزوده، مالیات بر درآمد و املاک، مالیات بر اموال اتفاقی (بادآورده) و... از مردم اخذ می شود، همه اش ناشی از نداشتن قانونی به نام خمس است. باور بفرمایید اگر در کشور ما فقط یک ماه قوانین مالیاتی اروپا و آمریکا وضع شود، همه، حتی کسانی که مدعی آمریکایی شدن و آزادی در غرب هستند، معترض می شوند و داد و بی داد می کنند که آقا، ایران دارد به مردم ظلم می کند....بله. همان کسانی که خیلی سنگ آمریکا را به سینه می زنند.

به این قسمت از یک نوشته که مربوط به سال 1390 است دقت کنید:

"قانون جاری مالیات بردرآمد آمریکا از ژانویه 1862 به اجرا درآمد که به موجب آن میزان مالیاتها برحسب درآمد خانوار تصاعدی شده است.

 پیش از چند تغییر تعرفه، خانوارهایی که زیر 600 دلار درآمد داشتند 3 درصد، بالای 600 دلار 5 در صد، بالای هزار دلار 7 در صد و ... باید می پرداختند. تعرفه مالیات بر درآمدهای اتفاقی (باد آورده) و درآمد ناشی از سرمایه گذاری (کپیتال گین) مثلا معاملات مستغلات، سهام، طلا و ارز با درصدی بالاتر تعیین شد که تاکنون تغییر چشمگیر نکرده است و .... قرارشد که هزینه شهرها از محل عوارض دریافتی از اموال شخصی مثلا خانه (بعدا اتومبیل اضافه شد) و ... تامین شود.

 در حال حاضر در آمریکا، عوارض (مالیات شهری) یک خانه 170 هزار دلاری (160 میلیون تومانی) در سال کمتر از 1700 دلار نیست و عوارض سالانه اتومبیل برحسب بهای اتومبیل تا 4 درصد است. هزینه های ایالت از مالیات فروش تامین می شود که 4 تا 8 درصد است. به عبارت دیگر، خریدار یک جنس هنگام خرید از فروشگاه، علاوه بر بهای جنس باید همانجا و فی المجلس درصد مالیات ایالت را هم بپردازد. "(لینک)

این نکته را هم مد نظر داشته باشید که در آمریکا، چیزی به نام تسامح و تساهل در اجرای قانون مالیاتی وجود ندارد. یعنی طبق قانون آنها، در صورت عدم پرداخت به موقع مالیات توسط شخص، مثلا در مورد منزل، دولت حق دارد منزل را به سرعت به فروش بگذارد تا میزان مالیات آن از محل فروش منزل شهروند، تامین گردد. (لینک)

باور کنید تساهل و تسامحی در کار نیست!!



::: چهارشنبه 93/4/25::: ساعت 11:52 عصر


یکی از روزنامه های صبح که در شیراز منتشر می شود به نام «نیم نگاه» امروز سه شنبه 25.4.93 مطالب بسیار عجیب و غریبی را در صفحه اول خود منتشر کرده بود. سمت راست صفحه اول این خبر: «اوباما در مراسم افطاری کاخ سفید (!): وضعیت کنونی غزه غیر قابل تحمل است» در کنارش یک عکس خوش تیپ در حال خنده از آن فرد منفور گذاشته است. (لینک)

خبرش را سرچ کردم در اینترنت: دیدم بـــــــــــــــله! کاخ سفید برای مسلمانان مراسم افطاری گرفته است! عکس هایش را هم در خبرگزاری ها منتشر کرده است (لینک)

در این روزهایی که انسان نمی داند از مصیبت هایی که بر مسلمین در جاهای مختلف جهان وارد می شود گریه کند یا شیون سر دهد، ناله کند یا نفرین بفرستد؛ آن وقت سردم داران کاخ منحوس استکبار جهانی، در اقدامی شرم آور مراسم افطاری برای مسلمانان آمریکا برگزار کرده اند! واقعا مضحک است!

مثل اینکه گرگ برای گله میش ها مراسم ضیافت برگزار کند، بعد هیچ طمعی هم به آنها نداشته باشد! گرگ به کسی سلام بی طمع هم نمی کند. واقعا کاخ سفید با این رفتارهای مضحک و بچگانه خود می خواهد چه کسی را گول بزند؟ می خواهد چه حقیقتی را بپوشاند؟ می خواهد کدام عیب و پلیدی را از خود دور سازد؟ امروز در دنیا کسی نیست که نداند همه شرها و کشتارها و فتنه ها و جنایات ضد انسانیت و بشریت از داخل همین کاخ سفید اما سراسر سیاه برخواسته است. افطار مرکز فرماندهی جنایتکاران دنیا، چه مزه ای می تواند داشته باشد؟ معلوم است: مزه خون و نیرنگ

لعنت به شما جنایتکاران و افطاری کثیفتان. شما را چه به اسلام و مسلمانان. شما جز ریختن خون مردم بی گناه در سراسر ممالک اسلامی، چه هنر دیگری دارید؟ دوستی شما دوستی خاله خرسه هست که هر که پیوست بدو عمر خوشش کابین داد!! 

بروید با این حرکات شرم آور، خودتان را مسخره و مضحکه کنید.  یقین بدانید این کاخ ظلمتان چندصباحی دیگر نخواهد ماند....



::: چهارشنبه 93/4/25::: ساعت 8:26 عصر


خبر امروز: اسرائیلی‌ها خواستار کشتار کودکان فلسطین‌ شدند

ترسوهای بزدل، مثل خرگوش از نی نی های فلسطینی هم می ترسند. چه عزتی خداوند به مسلمانان عطا کرده و چه ذلت و بیچارگی و پستی نثار یهودیان صهیونیست کرده است. جل الخالق: ضربت علیهم الذلة و المسکنة و باءوا بغضب من الله/

کودک فلسطینی فقط باید گریه کند...آنوقت اسرائیلی های بزدل را می بینی که فوج فوج می گریزند. معلوم نیست به کجا. شاید توی سوراخی، لوله ای. عکسو ببینید:

این است وعده قرآن. اینها رو از سوراخ موش های دنیا زورکی آوردن به سرزمین موعودشان مثلا!! حالا هم بر می گردند توی سوراخ موششان دوباره.

نگاش کن تو رو قرآن...یعنی باید مدال بزدلی به اینها داد. اونهم جهانی!

حتی این قدر می ترسن که مردگنده شون زار زار گریه می کنه. آقاهه یهودی! اشک تمساح زیاد نریز. تموم می شه ها! اگه راست می گی شما قوم برگزیده خدایی، بیا در راه اعتقادت کشته بشو. مگه نمی خوای بری به بهشت؟ بیا جلوی موشک وایسا دیگه ترسو!!



::: شنبه 93/4/21::: ساعت 4:6 عصر


 زمانی آیت الله جوادی آملی جبهه مشرف شده بودند تا ملاقاتی با بسیجیان داشته باشند. در میان رزمندگان نوجوان باصفایی بود که 14 سال داشت. پایین ارتفاع چشمه ای بود و باران گلوله از سوی عراقی ها می بارید. لذا فرماندهان گفتند برای وضو هم به آنجا نروید. بالا بنشینید و همانجا تیمم کنید. هنگامی که آیت الله جوادی تشریف آوردند، دیدند که آن نوجوان 14 ساله داشت به سمت چشمه می رفت برای وضو. بسیجیان هرچه فریاد زدند نرو خطرناک است، آن نوجوان گوش نکرد. آخر متوسل شدند به این عالم وارسته، حضرت آیت الله جوادی آملی که آقا! شما کاری بکنید.

آقا نوجوان را صدا کردند که عزیزم کجا می روی؟ گفت: میروم پایین وضو بگیرم. گفتند: پسر عزیزم! پایین خطرناک است. فرماندهان گفتند می توانی تیمم کنی. شما تکلیفی ندارید. همان نماز با تیمم کافی است. نوجوان نگاهی بسیار زیبا به چشمان مبارک این عارف بزرگوار کرد و لبخند زیبایی زد و گفت: بگذارید حاج آقا نماز آخرمان را با حال بخوانیم و رفت وضو گرفت و یک نماز باحالی خواند و برگشت.

دقایقی بعد قرار بود عده ای از بسیجیان بروند جلو و با عراقی ها درگیر شوند. اتفاقا یکی از آنها همین نوجوان 14 ساله بود. یکی دو ساعت بعد آیت الله جوادی را صدا کردند و گفتند: حاج آقا بیاید پایین ارتفاع. دیدند جنازه ای آورده اند. آیت الله جوادی آملی نشستند و دیدند همان نوجوان با همان لبخند زیبا پرکشیده و رفته. آیت الله جوادی آملی کنار جنازه اش روی خاک نشستند، عمامه از سر برداشتند و خاک بر سر مبارکشان ریختند و گفتند: جوادی! فلسفه بخوان. جوادی! عرفان بخوان. امام به اینها چه یاد داد که به ما یاد نداد؟! من به او می گویم نرو و او می گوید بگذار نماز آخرم را با حال بخوانم. تو از کجا می دانستی که این نماز، نماز آخر توست؟



::: جمعه 93/4/20::: ساعت 2:11 عصر


مصاحبه اختصاصی وبلاگی با یک از همه جا بی خبر:

سوال: عایا واقعا پولدارها نجس هستند؟

جواب: اولا که شما برو سواد یاد بگیر. مگه وکیل الرعایا هستی شما که میگی عایا؟ خدایی نکرده "کم سواد" که نیستی.

سوال: آقا چرا به انحراف می ری جریان انحرافی؟ سوال رو جواب بده.

جواب: خب جواب شما واضحه. اگه به پولشون دست نزده باشن خب نه. خودشون پاکن!

سوال: یعنی چه؟ ما گفتیم کسی که پولداره یعنی دست می زنه دیگه.

جواب: آخه ممکنه پول و سرمایه شون نجس باشه. شایدهم یک کمیش (فقط کمیش) مال اونای دیگه باشه دست اینا مونده کثیف شده. مگه نشنیدی می گن: پول کثیف...چرک کف دسته...بخاطر یک مشت دلار؟

سوال: آره خب. اینها فیلمه دیگه عامو جون. اما واقعا عایا شما فکر می کنی که خیال می کنی جدا سرمایه دارها نجسن؟ سرمایه دارها به این خوبی...حیوونی ها گناه دارن...دلت میاد؟!

جواب: باید دید سرمایه شون رو از کجا آوردن. ارث باباشونه؟ هتل های توی کیش رو فروختن پولدار شدن؟ چاه نفت کرایه کردن؟ شاید هم مدتی با مدیر سازمان اراضی و مراتع و جنگلبانی رفت و آمد خانوادگی داشتن. ما چه می دونیم.

سوال: قرار شد ما سوال کنیم هااا. یواش یواش داری واقعا می شی جریان انحرافی. خب عموجون. اینها کارکردن، بیل زدن، عرق جبین و کد یمین ریختن به اینجا رسیدن. چطور شما این قدر خشک مغزی.

جواب: آخه فقط اون کارهایی گفتم نیست. مثلا باید ببینیم چندتا صفر جلوی سرمایه شون می شه گذاشت. من اگه عددش رو تونستم راحت بخونم، پاکه. در غیر این صورت از خین سگ نجس تره. مثلا اون رقم سه با دوازده تا صفر، بود... حتما نجسه. یا مثلا مال او یکی بابک بود چی بود: یکدونه یک بعد یک هشت و دوازده تا صفر دیگه جلوش. مگه یک آدم چندتا بیل می تونه زده باشه که بتونه 12 صفر توخالی جلوی سرمایش در بیاره؟ البته اگه با "بیل" بسته باشه شاید...

سوال: ببین عاقاهه. مثلا خود من. فکر کنم حدود تقریبا ده یازده تایی صفر دارم. [با عصبانیت] یعنی من هم ....؟

جواب: نه بابا. جسارت نشه...آخه یارو گشنه بوده می خواسته نذری بگیره می ره توی صف گیرش نمیاد. میاد بیرون داد می زنه: من نمی دونم چرا بعضی ها هنوز خیال می کنن هر کی توصف نذری می ایسته گشنه ست؟! 

بیا نذری تو بگیر برو دیگه بابا!!!



::: پنج شنبه 93/4/19::: ساعت 7:19 عصر


از فتنه های آخر الزمان، خروج سفیانی از شام است. حضرت علی علیه السلام: « سفیانی در شام خروج می کند و اهل شام را منقاد و مطیع خود می نماید به جز گروه هایی که بر حقّ استوارند، خداوند آنان را از همراهی با سفیانی حفظ می کند.» 

وقتی گفته می شود فتنه، به یک واژه معمولی اشاره نداریم؛ بلکه طبق کلام قرآن: فتنه چیزی است که همه را با خود می برد. به شدت می لرزاند. آزمایشات سخت می کند تا زمانی که سره از ناسره جدا گردد و خوب و بد کاملا متمایز گردند. دیگر مثل کف روی آب نیست. در فتنه، کف ها  و آب ها کاملا متمایز خواهند شد. این فتنه، اگر چشم باز نکنیم و بصیرت نداشته باشیم، ممکن است مای نوعی را نیز با خود ببرد

أَحَسِبَ النَّاسُ أَن یُتْرَکُوا أَن یَقُولُوا آمَنَّا وَهُمْ لَا یُفْتَنُونَ. 3.وَلَقَدْ فَتَنَّا الَّذِینَ مِن قَبْلِهِمْ فَلَیَعْلَمَنَّ اللَّهُ الَّذِینَ صَدَقُوا وَلَیَعْلَمَنَّ الْکَاذِبِینَ

حضور گروه های منحرف از اسلام، پوسته های توخالی ظواهر اسلامی به سبک یزید، امروز برای جهان تبدیل به یک فتنه شده است. چرا می گوییم فتنه تکفیر؟ مصادیقش را ببینید:

"1-چند روز پیش، داعش یکی از فرماندهان خود را تیرباران کرد و سپس به صلیب کشید. روی آن یک پلاکارد نصب کرد که: بعلت اخاذی از مردم در حین ایست و بازرسی به فرمان ابوبکر بغدادی، اعدام و صلیب می شود!!

2- چند هفته پیش، داعش به بانک مرکزی موصل حمله کرد و صدها میلیون دلار از اموال مردم را غارت کرد!! این گروهک تکفیری، با پول های غارت شده و نیز پول های حاصل از تسلط بر چاه های نفت عراق، در حال خرید اسلحه و جمع آوری نیرو برای حملات تروریستی بیشتر است!"

خب...این دو خبر را با هم مقایسه کنید. فتنه یعنی این! نفس هر دو کار، غلط است. اولا: در کجای حکم خدا آمده است که جزای اخاذی، قتل است؟ ثانیا از کی تا حالا دزدی و غارت اموال مردم مشروع شده است؟ (البته یک تکفیری روی زمین کمتر باشد چه بهتر، اما نفس کار را دقت فرمایید)

از این مصادیق زیاد است: زن و بچه و مردم مسلمان و معتقد به شهادتین را اعدام می کند و به فجیع ترین وضع قتل عام می کند، آن وقت از مسیحی های غیر مسلمان جزیه می گیرد!!! این هم یک مصداق فتنه.

یا: می گردد در شهر چند نفر که متهم هستند به زنا را وسط شهر شلاق می زند...از طرفی نیروهای خودش عمل شنیع موسوم به جهاد نکاح را انجام می دهند-که در واقع همان زنای محصنه است و جزای آن سنگسار و رجم است!!....این هم مصداقی دیگر.

فتنه داعش

گروهک تروریستی، در تبلیغات خود، به این کارهای مردم فریب خیلی استناد می کند و افراد جدید را جذب می کند. مثلا می گوید: ما عدالت داریم و هرکس اخاذی کند ولو فرمانده خودمان باشد، اعدامش می کنیم!! پس ما بر حق هستیم و دشمن ما بر باطل!! (فتنه را در همین جمله تبلیغاتی حس کردید؟)...جواب: شما وحشی هستید و از وحشی نمی توان انتظار عدالت داشت. گرگ اگر به پلنگ حمله کند، از سر عدالت نیست؛ منافعش در خطر است!!!

می دانید مشکل از کجاست؟

مشکل از اینجاست که متاسفانه کشورهایی مثل عراق و سوریه، به صورت ملوک الطوایفی اداره می شوند. هر طایفه و حزبی ساز خود را می زند. رهبر خود را دارد و ادعای استقلال هم می کند. این کشورها حکومت مستقل و مقتدر مرکزی ندارند. حکومتی که در همه ابعاد دخالت کند و در نهایت اقتدار، مخالفان را سرکوب کند ندارد. این یعنی اوج بدبختی. 

به گفته حضرت: لابد للناس من امام فاجر او بار. یعنی حکومت کفر هم باشد اما مفتدر باشد، بهتر از یک حکومت ضعیف است که نتواند امنیت را فراهم کند. ولو به اسم اسلام حکومت کند.

الان فتنه محاربان و مفسدان فی الارض، به شدت در عراق و سوریه در حال گسترش است، و چون حکومت مرکزی، مقتدر و یکدست نیست، نمی تواند به سرعت سرکوب کند. حکومت ملوک الطوایفی است. اختلافات شیعه، سنی، کرد، و... همچنان بسیار زیاد است. تعصب و جهل بیداد می کند. مثلا تکفیری ها در سوریه، 9 جوان را به اتهام ارتداد در وسط میدان شهر در جلوی انظار عمومی اعدام کرد و به صلیب کشید، جالب است؛ هیچ کس هم صدایش در نمی آید. مردم هم نگاه می کنند و فقط تاسف می خورند!

در ایران به برکت حکومت مقتدر مرکزی، کسی حق ندارد فساد فی الارض کند زیرا حکومت به شدیدترین حالت با آن برخورد می کند. فرض کنید یک گروهک تروریست، در ایران بخواهد چنین کاری کند. چه بلایی سرش می آورند؟ گروهک را به رگبار می بندند یا نمی بندند؟؟

برویم خدا را شکر کنیم که حکومت مقتدر داریم....که بزرگترین نعمت هم همین است اگر می دانستیم

با پوزش از حیوانات نجیب



::: جمعه 93/4/13::: ساعت 5:9 عصر


New deception of Daesh Terrorist group (ISIS): they name themselves Jihadi; that means who works hard for a holy Islamic purpose!!

But... killing and horrifying people, terrorize them, cutting Muslims head without any sin...flog poor people...Wring money from Christians, cutting others hands with knives and Raping women in the name of "Nikah Jihad"....these are ISIS s purposes!!!

So...the only holy Purpose of ISIS is to make an Insecure Region.

This reveals a big lie...they use word "Jihad" to deceive New Muslims in the world and increasing soldiers, troops and military power, While "Jihad" indicates a holy positive fact. Definition of JIHAD is to endeavor to restoration security and peace...SO the purpose of Jihad is Good and favorable. 

No "Nikah jihad" in Islamic Lows, Vice in Islamic low, this kind of compulsive action considers as Rape crime and the punishment is Execution due to keep Security in the society for women. No "Prostitution" found in Islamic low, vice Marriage in full security and peace is a Holy Religious action in Islam.

we Tell more....god willing.

ISIS execution terror daesh



::: جمعه 93/4/6::: ساعت 7:47 عصر


حسابی زده توی خال...علیرضا قزوه

با این شعر نوی باحال...علیرضا قزوه

عجب چیزی گفته...علیرضا قزوه

آخه کارش درسته...علیرضا قزوه

قبل از اینکه حس شاعری ما رو هم بگیره و به جای شعر علیرضا قزوه، شعر خودمون رو منتشر کنیم (!!!) شما را بیش از این منتظر نمی ذارم و شعر جدید ایشون رو با موضوع «دشمن و بی خیالی ما» براتون می گذارم:

.....

 

و بی گمان اگر داعش بیاید و در سامرا جولان دهد 
بعضی وزیرهای علوم 
در بعضی نقاط جهان 
بی خیال داعش و کربلا 
در کار مهره چینی خود هستند
منظور من شاید وزیر علومی باشد در بورکینوفاسو

 


و بی گمان اگر داعش بیاید و در نجف جولان دهد 
بعضی وزیرهای خارجه بعضی نقاط جهان 
همچنان لبخند می زنند و 
از هفت روز هفته شان شش روز را با پنج بعلاوه یک سپری می کنند 
منظورم وزیر خارجه جایی ست مثل  گینه بیسائو


و بی گمان اگر داعش بیاید و در کربلا جولان دهد 
بعضی پریزیدنت های بعضی کشورها 
دنبال صحبت تلفنی با خادم الحرمین شریفین اند 
تا بلند بگویند تقبل الله یا شیخ
و از کنار ماجرای سامرا یک جور بگذرند
منظورم رییس جمهور سابق چچنستان است


اصلا به شعر چه 
بگذار سیاست بر میز مذاکرات همچنان لبخند بزند 
تا از خنده روده بر بشود
بگذار  دیرالزور را به زور بگیرند 
ما تلافی اش را در دانشگاه های مان در می آوریم  
تا جبهه اصلاحات برنده شود فردا 
تا اصحاب فتنه برگردند 
و داعش ایرانی شکل بگیرد 
نمی شود نشست و تماشا کرد داعش را 
و داعش های وطنی را 
که اوضاع جهان را مساعد می بینند 
هشت روزش را 
با پول های آزاد شده ما 
پپسی  می خورند.
نمی شود نشست و تماشا کرد 
که جای یاوری  قدس 
حالا 
مسلمانان چچن  و هشتاد جای دیگر
سر محافظان حرم را می برند
در سوریه 
در سامرا 
نمی شود نشست و تماشا کرد 
که هر روز سرها بر نیزه می شود 
و شیخ آل سعود 
برای رفع ضعف قوه بائش  هر روز
سوسمارهای داعش را روانه بیابان می کند


نمی شود نشست و تماشا کرد 
که دیپلماسی ما دهانش تا بناگوش باز است 
و معلوم نیست به کی لبخند می زند 
اصلا گور پدر  پنج بعلاوه شش 
می خواهم سر به تنش نباشد 

شش بعلاوه ی هفت 
تمام اینها دروغ است 
و حقیقت همین کربلاست
همین حسین شهید است 
همین امام غائب ماست 
که دنبال رد پایش 
اصحاب دجال 
به سامرا رسیده اند
طالبان و داعش دروغ اند 
تمام شان از شکمبه شاه عربستان بیرون زده اند
تمام شان از آروغ شاه نفت اند 
باید شلیک کرد 
با گلوله 
با شعر
با فریاد 
با اعزام بچه های بسیجی
و شام داعش را سیاه کرد 
باید  داعش را تجزیه کرد 
و چهار حرفش را شکافت و بیرون ریخت
حرف نخست داعش 
ترکیب دزدی است و دنائت با دیپلماسی غربی
و دومین حرفش محصول مشترک دوقلوهای به هم پیوسته  امریکا و اسرائیل است 
و حرف بعدی آن
عربستان است با شاه بی خردش
که شوت است و شراب وسوسه های شیطان را نوشیده است
نمی شود نشست و تماشا کرد


فردا دوباره جام جهانی است 
و فرصت دوباره شیطان هاست 
که حمله کنند با داعش هاشان 
با توپ های واقعی  و داورهای دیپلمات شان 
که حمله کنند با فوروارد طالبان و با هافبک های سپاه ابرهه و  مربیان اسرائیلی
و پول شاه خرفت عربستان

که بگذرند از دروازه کربلا و سامرا 
نمی شود نشست و تماشا کرد 
حالا این خط و این نشان 
نمی شود نشست و تماشا کرد
تدبیر را و امید را 
که مدتی ست 
مانند دیوانه ها 
فقط می خندد و لام تا کام 
حرفی نمی زند.



::: جمعه 93/4/6::: ساعت 9:20 صبح


همیشه برایم سوال بود که در حدیث زیر، اهل ریب و بدع چه کسانی هستند که مستحق این گونه عذابند؟

مُحَمَّدُ بْنُ یَحْیَى عَنْ مُحَمَّدِ بْنِ الْحُسَیْنِ عَنْ أَحْمَدَ بْنِ مُحَمَّدِ بْنِ أَبِی نَصْرٍ عَنْ دَاوُدَ بْنِ سِرْحَانَ عَنْ أَبِی عَبْدِ اللَّهِ ع قَالَ قَالَ رَسُولُ اللَّهِ ص‏ إِذَا رَأَیْتُمْ أَهْلَ الرَّیْبِ وَ الْبِدَعِ مِنْ بَعْدِی فَأَظْهِرُوا الْبَرَاءَةَ مِنْهُمْ وَ أَکْثِرُوا مِنْ سَبِّهِمْ وَ الْقَوْلَ فِیهِمْ وَ الْوَقِیعَةَ وَ بَاهِتُوهُمْ کَیْلَا یَطْمَعُوا فِی الْفَسَادِ فِی الْإِسْلَامِ وَ یَحْذَرَهُمُ النَّاسُ وَ لَا یَتَعَلَّمُوا مِنْ بِدَعِهِمْ یَکْتُبِ اللَّهُ لَکُمْبِذَلِکَ الْحَسَنَاتِ وَ یَرْفَعْ لَکُمْ بِهِ الدَّرَجَاتِ فِی الْآخِرَة 

منظور از اهل ریب و بدع در این حدیث شریف، علمای وهابی و سلفی و تکفیری هستند که با فتاوای بدعت آلود که از دهان چرکینشان بیرون می آید، موجب فساد و فحشا و خونریزی در بلاد اسلامی می شوند. مثل کسی که فتوای کثیف جهاد نکاح را صادر کرده که به دروغ و افترا به خدا نسبت داده است. اکنون تجاوز به عنف در کشورهایی مثل عراق، بخاطر همین افترای بزرگ به خداوند عز و جل، رایج شده است. یا شیعه کشی و مسلمان کشی چقدرها افزایش پیدا کرده است. 

خداوندا؛ من بیزارم از این جانوران وحشی و این پست فطرتان لجن آلود (یعنی علمای وهابی) که جز از خودشان تعفن صادر نمی کنند. لعنت خدا و همه ملائکه و مردم دسته جمعی بر این جرثومه های فساد و بوزینه های خبیث باد.

خداوندا؛ گرگ ها ، درندگان ، خونخواران و مستکبرین جهان را به این جانوران خطرناک مبتلا بفرما!!

عالم تکفیری وهابی سلفی



::: پنج شنبه 93/4/5::: ساعت 3:17 عصر


Takfiris are not Muslims because "Islam is The Religion of kindness and graciousness and mercifully."
Do You Know...?
First Verse of Quran is: In the name of God the most gracious the most merciful
But they (ISIS, Wahhabi-es, Takfiris, Daesh terrorist group) Just do Violence activities Barbarically.

Please see the picture carefully:



::: سه شنبه 93/4/3::: ساعت 9:43 عصر

<   <<   6   7   8   9   10   >>   >

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 46
بازدید دیروز: 50
کل بازدید :642585
 
 > >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<

دانشجویی گمنام. بیایید مسلمانی کنیم: «هر چه هست از قامت ناساز بی اندام ماست/ ورنه تشریف تو بر بالای کس کوتاه نیست». طنز هم می نویسم اما: «طنز من هزل نیست، تعلیم است» از نظرات شما هم استفاده می کنم: «هرکه خواهد گو بیا و هرچه خواهد گو بگو/ کبر و ناز و حاجب و دربان بدین درگاه نیست»
 
>>فهرست موضوعی یادداشت ها<<<
طنز[31] . آمریکا[20] . ازدواج[18] . خانواده[14] . فرهنگ[14] . داعش[12] . بدحجابی[12] . حجاب[10] . روحانی[9] . جنایت[8] . تکفیری[7] . اسرائیل[7] . برهنگی[6] . تهاجم فرهنگی[6] . بی حجابی[6] . جنگ نرم[6] . ساپورت[6] . غرب[6] . مذاکره[6] . ماهواره[5] . سلفی[5] . سوریه[5] . شبهه[5] . اشتغال زنان[5] . اسلام[4] . اقتصاد[4] . ایران[4] . اشتغال[4] . بی عفتی[4] . تحریم[4] . توهین[4] . صهیونیسم[4] . شعر[4] . مستهجن[4] . قرآن[4] . گناه[3] . فطرت[3] . فیلم موهن[3] . لختی[3] . وحشی[3] . شوهر[3] . شیطان[3] . شهادت[3] . ظلم[3] . عجیب[3] . عراق[3] . زنان[3] . ذلت[3] . دعا[3] . تهدید[3] . تروریسم[3] . دفاع مقدس[3] . جمهوری اسلامی[3] . جنگ[3] . جک[3] . حماقت[3] . انتقاد[3] . انحراف[3] . انتخابات[3] . برجام[3] . بی غیرتی[3] . اسراف[3] . اخلاق[3] . ISIS[3] . وهابیت[3] . وعده[2] . وهابی[2] . یهود[2] . کار فرهنگی[2] . مالیات[2] . Daesh[2] . Wahhabi[2] . استخدام[2] . استکبار[2] . استکبار ستیزی[2] . اروپا[2] . اربعین[2] . terror[2] . takfiri[2] . اختلاس[2] . انصاف[2] . اسلام هراسی[2] . امام حسین[2] . حامد زمانی[2] . حقوق بشر[2] . جنگ تحمیلی[2] . دروغ[2] . دزدی[2] . داستان[2] . خاطره[2] . خواب[2] . خدا[2] . پیروزی[2] . تجاوز[2] . تروریست[2] . بی حیایی[2] . پول[2] . تقوا[2] . تهمت[2] . تکان دهنده[2] . جرم[2] . دشمن اصلی[2] . رسانه[2] . رهبری[2] . روسپی[2] . سربازی[2] . سیاست[2] . زن[2] . سوال[2] . سیاسی[2] . شلوار[2] . صهیونیست[2] . عربستان[2] . غزه[2] . شبیخون فرهنگی[2] . شیعه[2] . شکست[2] . شهید مطهری[2] . شغل[2] . ورزش[2] . هسته ای[2] . نهی از منکر[2] . کاریکاتور[2] . مصرف گرایی[2] . مداحی[2] . گروهک تروریستی داعش[2] . مرگ بر آمریکا[2] . فلسطین[2] . قیامت[2] . قالتاق[2] . قالیباف . قبح شکنی . قبر . قتل . قدرت . قسمت . قطعنامه . قفل . قهرمان . گدا . گرانی . گرسنه . گرگ . گروهک تروریستی النصره . گناه کبیره . گنهکاران . گوسفند . گوگل کروم . لباس نامرئی . فلسفه . فیس بوک . فیسبوک . فیلم جنایات . قاتل . قاسم سلیمانی . فقه . فقیر . غربال . غربی ها . غریب . فرهنگ برهنگی . فرهنگ غلط . فرهنگ وبگردی . فروتنی . فریب . فساد . مرگ ناگهانی . مزدور . مسابقه . مسافر . گریه . گفتمان . مذهبی . مرد . مستکبرین . مسخره . مسلمان . مسلمانی . مسیحیان . مسکن . مشاجره . مشروعیت . مشکل . مشکل جامعه . مصاحبه . مدارا . مدافعان حرم . مدرنیته . مبارزه . مجلس خبرگان . مجوزها . محکومیت جنایات در جهان اسلام . مد . لطیفه . لعنت . لیبرال . مادر . مادی گرایی . مارقین . مال . مضحک . مطهری . معراج السعادة . معنی . مغالطه . مقبولیت . مقدسات . مقصر . ملوک الطوایفی . ملیت . ملک عبدالله . من زئوس هستم . مناظره . مناظره اول . منافق . منطق رأی . مهدوی کنی . مهریه کم . موسوی . موش . موش کثیف . میثم مطیعی . میرسلیم . میش . ناامیدی . نابودی اسرائیل . ناگفته ها . ناموس . ناکولا باسلی ناکولا . نتایج . نجس . نرم افزار اندروید سلام . نسل کشی . نظارت . نظام . نظام دوحزبی . نفقه . نفوذ . نقد . نقض غرض . نگاه حرام . نماز . نمایش ضعف . کاغذبازی . کافر . کالج حقوق . کامنت . کانال تلگرام . کاندید . کدخدا . کشتار . کشور . کلام بزرگان . کلاهبرداری . کلاهک اتمی آمریکا . کلیپ . کلیپ تصویری . کم فروشی . کمال . کماندو . کنیز . کودک . کوروش . کید ظالمان . نواب صفوی . نوجوان . نیرنگ . نکات مهم . هاروارد . هدف زندگی . هرزه گویی . هلاکت تروریست ها . همسرخواهی . هیلاری کلینتون . وابستگی . واتساپ . وبلاگ نویس . ورزش بانوان . وزیر امور خارجه . وطن پرستی . شلاق . شعر داعش . شوخی . شوهرخواهی . شکل عجیب دارت . شکنجه . صلح . شیعه لندنی . شیطان بزرگ . شبکه اجتماعی ایرانی . شبکه اجتماعی سلام . شبکه های اجتماعی . شجاعت . شراب خواری . شرایط رهبری . شعار سال 1396 . شهر هرت . شهوت . شهید . شهید آوینی .
 
 
>>لوگوی دوستان<<
 
 
>>اشتراک در خبرنامه<<
 
 
>>طراح قالب<<