سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بخشنده باش نه با تبذیر و اندازه نگهدار و بر خود سخت مگیر . [نهج البلاغه]

مسلمان نوشته ها


سلام.

یک شبهه ای مطرح شده بود که گاهی در بین جوانان گفته می شد و چون جواب ناقص به آن داده می شد، عمیق تر و خطرناک تر می شد. اکنون قصد داریم به لطف خدا، در حد توان به آن جواب دهیم.

شبهه: در جنگ ایران و عراق، در واقع عراق پیروز شد و ایران شکست خورد. چرا که در اوج حملات عراق، ایران کم آورد و تسلیحاتش تمام شده بود و داشت بمباران شدید می شد و تلفات سنگین می داد، در همین حین، قطعنامه را پذیرفت که در واقع این اعلام شکست از قدرت نظامی عراق است. لذا این جنگ، باعث شکست و سرخوردگی کشور ایران گردید.

جواب: باید یک مقداری در مورد مفهوم شکست و پیروزی صحبت کنیم. البته خیلی منطقی و با استدلال. ببینید: وقتی می گوییم در یک جنگ، کشوری بر کشور دیگر پیروز شده است و دیگری شکست خورده است، یعنی دقیقا چه اتفاقی افتاده است: جواب این سوال، یکی از این چند حالت بیشتر نیست:

1- یکی از کشورها، مقداری از خاک آن کشور دیگر را تصاحب کرده و بر آن مسلط شده است و صاحب خاک، توان باز پس گرفتن آن را ندارد، لذا تسلیم می شود و واگذار می کند.

2- یک بار، یکی از کشورها، با تلفات سنگین نیرویی و یا تجهیزاتی مواجه می شود. لذا ضعیف می شود و دیگر توان مبارزه ندارد. لذا سر تسلیم فرود می آورد و دست های خود را بالا می برد.

3- یک بار، فرماندهان و سران لشکر یکی از کشورها، فرار می کنند و متواری می شوند یا کشته می شوند و لشکر عملا از هم می پاشد و توان دفاعی از بین می رود. لذا گفته می شود آن کشور شکست خورده است.

4- یا سیاستمداران کشوری که در جنگ است، اعلام شکست می کنند و به موارد تحمیلی کشور متخاصم، جواب مثبت می دهند. مثلا حاضر می شوند باج بدهند، یا مثلا امتیازات خاصی را جهت آتش بس، واگذار نمایند. در این حالت نیز گفته می شود کشور شکست خورده.

حالا بیایید وجدان خود را قاضی کنیم. در جنگ ایران و عراق، کدامیک از این حالات برای کشور ایران بوجود آمد که ما قبول کنیم که «ایران شکست خورده است»؟!! مسلما هیچ کدام. پس قطعا ایران شکست نخورده است. لذا در قرارداد 598 تاکید شده که باید بازرسان بیایند و مقصر جنگ مشخص گردد و کشور متجاوز، مجازات شود. « با صدورقطعنامه 598 در سال 1987 قرار شد کمیته ای در سازمان ملل تشکیل شده و مقصر در جنگ و میزان خسارات تعیین و صندوقی بین المللی برای کمک به خسارت دیدگان جنگ ایران و عراق تشکیل گردد-لینک» هیچ امر تحمیلی و امتیاز و باجی از ایران گرفته نشد که هیچ، پس از آن ایران طلبکار هم شد. مثلا 4 بیانیه و 2 قطعنامه در شورای امنیت صادر شد که استفاده از سلاح شیمیایی علیه ایران توسط عراق را اذعان کرده بود و محکوم. اما متاسفانه به علت فشار قدرتها، خسارات دقیق تعیین نشد. لینک

اما در مورد این سوال که «اگر ایران شکست نخورد، به این معنی است که پیروز شد؟ یا معنی دیگری دارد؟».... منتظر پست بعدی باشید که به این سوال جواب بدهیم...... 



::: شنبه 93/7/5::: ساعت 8:46 عصر


لطفا کمی صبر کنید...این تیتر، کلام خداست. یَا بَنِی آدَمَ لاَ یَفْتِنَنَّکُمُ الشَّیْطَانُ کَمَا أَخْرَجَ أَبَوَیْکُم مِّنَ الْجَنَّةِ یَنزِعُ عَنْهُمَا لِبَاسَهُمَا لِیُرِیَهُمَا سَوْءَاتِهِمَا- ای فرزندان آدم! شیطان شما را فریب ندهد همانطور که پدر و مادر شما را از بهشت درآورد، لباس را از آن دو گرفت (و آن دو را برهنه کرد) که زشتی هایشان را به آن دو نشان دهد.

دفت کنید...خداوند این کلام را به شیطان نسبت می دهد. شیطان کسی بود که انسان را برهنه کرد. می دانید یعنی چه؟ یعنی شیطان تمام تلاش خود را می کند که «فرهنگ برهنگی» را در میان بنی آدم، رواج دهد تا از این طریق او را از رسیدن به بهشت و جاودانه بودن در آن، بازدارد. استراتژی او این است: برهنگی!!

اکنون ببینید حضور مستقیم شیطان را در دنیای امروز! تلاش بیشتر برای نمایش های برهنگی در فیلم های مستهجن و پورنوگرافی! برهنگی در پوشش مردها و زن ها! تلاش برای نشان دادن هر چه بیشتر زشتی ها و عورت ها و زیبا جلوه دادن آنها! تلاش برای حیا زدایی در روابط و پوشش های برهنه! ایجاد لباس های به ظاهر پوشیده و در باطن برهنه (مثل ساپورت ها)

دفت بفرمایید....به پیروی از شیطان به تدریج داریم لخت می شویم!! بعد می پرسید چرا می گوییم: فرهنگ ما را ربودند! به ما تهاجم کردند! شبیخون زدند! غارت کردند!



::: شنبه 93/6/29::: ساعت 11:16 عصر


در علم اخلاق، یکی از صفاتی که به شدت مذموم شناخته شده، بی عفتی و هرزه گویی است که هم برای آقایان و هم خانمها صدق می کند. برخی گمان می کنند وقتی اسم بی عفتی می آید، منحصرا به خانمها برمی گردد اما اصلا اینگونه نیست. احادیثی که در این زمینه آمده است، بسیار انذار دهنده و خوف آور است. من نوشته ام را مستند می کنم به یک قسمت از کتاب معراج السعادة (ملا احمد نراقی)، برای اینکه نشان دهم، این بیماری شوخی های مستهجن امروز مبتلابه بسیاری از افراد است؛ اما خصوصا برای افرادی که خود را به گونه ای مذهبی یا منتسب به قشر مذهبی می دانند، ابتلا به این بیماری، بسیار دردآور و واقعا مایه سرشکستگی و سرخوردگی و شرمساری است. مع الاسف در برخی موارد، شاهد چنین رفتارهایی از اینگونه افراد - که توقع دیگری از آنها می رود- هستیم.

«و اما فحش و دشنام و هرزه زبانى و بدگوئى: منشاء همه اینها خباثت نفس و دنائت ‏طبع است.و هر که زبان او به اینها دراز، البته خبیث النفس و از جمله اراذل و اوباش،معدود است.بلکه از بعضى اخبار مستفاد مى‏شود که: رذل مخصوص شخصى است که‏ مضایقه نداشته باشد از اینکه هر چه بگوید و هر چه به او بگویند.

و حضرت پیغمبر - صلى الله علیه و آله - فرمودند که: «مؤمن نیست کسى که طعنه زن‏ و لعن کن و فحش گوى و هرزه زبان است‏» . (7)

و نیز فرمودند که: «بهشت ‏حرام است ‏بر هر فحش دهنده‏» . (8) و در روایت دیگر از آن سرور مروى است که: «هرزه ‏گوئى و پرده ‏درى از شعبه ‏هاى‏ نفاق است‏» . (9)

و نیز از آن حضرت منقول است که: «چهار نفرند که اهل دوزخ از آنها متاذى‏اند: یکى از آنها مردى خواهد بود که پیوسته چرک از دهان او جارى خواهد بود، و آن‏کسى است که در دنیا فحش گوى بوده‏» . (10)

و نیز از آن جناب مروى است که: «بهشت ‏حرام است‏ بر هر فحاش هرزه ‏گوى کم حیائى که باک نداشته باشد از اینکه هر چه بگوید و از هر چه از براى او بگویند.وچنین شخصى را اگر تفتیش و تفحص کنى و به حقیقت امر او بر خورى یا ولد الزنا است،یا نطفه پدرش با نطفه شیطان ممزوج شده، و این شخص به وجود آمده...» . (11) (یعنى در وقت معاشرت و مجامعت پدرش، شیطان نیز در جماع با او شریک شده) .

و در حدیثى دیگر است که هر گاه ببینى مردى را که مضایقه ندارد از اینکه هر چه ‏بگوید و هر چه در حق او بگویند، بدانید که او ولد الزنا است، یا به شراکت‏ شیطان هم ‏رسیده‏» .(12)

و نیز از آن جناب مروى است که: «از جمله بدان و اشرار بندگان خدا کسى است که: مردم به جهت فحش گفتن او از همنشینى او کراهت داشته باشند» . (13)

و مروى است از آن حضرت که: «دشنام دادن به مؤمن، فسق است.و کشتن او کفراست.و غیبت او معصیت است.و حرمت مال او مثل حرمت ‏خون اوست‏» . (14)

و فرمود که: «بدترین مردم نزد خدا - در روز قیامت - کسانى هستند که مردم آنها را اکرام و احترام کنند از بیم شر ایشان‏» . (15)

و حضرت امام جعفر صادق - علیه السلام - فرمودند که: «از جمله علامات شراکت ‏شیطان در نطفه آدمى، - که هیچ تشکیکى در آن نیست - این است که: آدمى فحاش باشد و باکى نداشته باشد از آنچه بگوید و از آنچه به او بگویند» .(16) و نیز آن حضرت فرمودند که: «هر که مردم از زبان او بترسند، او در آتش خواهدبود» . (17) «و دشمن‏ترین مخلوقات خدا در نزد خدا بنده ‏اى است که مردم از زبان او حذر نمایند» .

و از حضرت کاظم - علیه السلام - پرسیدند از حال دو نفر که یکدیگر را دشنام مى‏ دادند فرمودند که: «هر کدام ابتداى به دشنام کرده ‏اند ظالم‏ترند و گناه هر دو بر اوست، مادامى که آن دیگرى تعدى و زیاده ‏روى به او نکند» . (18)

و مخفى نماند که حقیقت فحش، عبارت است از: اظهار کردن امور قبیحه به الفاظ صریحه.و بیشتر اوقات در الفاظ مجامعت و آلات جماع و آنچه از این قبیل است ‏یافت مى‏شود.و ارباب فساد و بى‏شرمان را عبارات فاحشه چند است که ذکر مى ‏کنند آنها را، و اهل شرافت و صاحبان نفوس طیبه متعرض آنها نمى ‏شوند. بلکه اگر هم ذکر آنها ضرورى شود به کنایه و رمز بیان مى‏نمایند.

و بعضى گفته ‏اند که: خداوند عالم به خاطر حیا، کنایه فرمود از جماع، به لمس و مس و دخول و مباشرت، و عبارات قبیحه آنها را ذکر نفرمود. (19)

و این مخصوص به وقاع و جماع نیست، بلکه از قضاء حاجت - از بول و غایط - هم به کنایه و رمز گفتن اولى است از الفاظ صریحه رکیکه.

پس ارباب حیا باید عبارات صریحه آنها را به زبان نیاورند. و همچنین امثال اینها ازآنچه در عرف مستهجن و رکیک و مذموم و قبیح باشد.

[این قسمت زیر بسیار مهم است، لطفا با دقت بخوانید...]

و بدان که جمیع الفاظى که متضمن بى‏ شرمى و فحش هستند همه مذموم و قبیح ‏اند، گو بعضى قبیح‏تر و ذم آن شدیدتر باشد، خواه در مقام دشنام و اذیت‏ گوئى یا در محل‏ شوخى و مزاح، یا مقامى دیگر.و چون این عبارات مختلف ‏اند در قباحت، بعضى ازآنها مکروه و بعضى از آنها حرام ‏اند و بعضى حرام را تخصیص داده ‏اند به صورتى که ‏در مقام دشنام و اذیت ‏باشد نه در مقام شوخى یا به جهت عادت به هرزه ‏گوئى. و دور نیست که بعضى الفاظ که بسیار فاحش هستند حرام باشند اگر چه در مقام دشنام نباشند.»منبع:معراج السعادة-فصل: مذمت ضرب، فحش، لعن و طعن

حالا من روی صحبتم با قشر باصطلاح مذهبی است: اگر مبتلا به این بیماری هستید، یا اطرافیان و دوستانتان اقدام به چنین شوخی هایی می کنند، در اسرع وقت تذکر دهید و درمان کنید زیرا در صورت شیوع، عواقب آن دامنگیر همه خواهد شد. بیایید خود را انذار کنیم و از عواقب گناه بترسیم و  این لکه های چرکین را از اخلاق زبانی و عملی خود ریشه کن نماییم.

 



::: جمعه 93/6/28::: ساعت 4:32 عصر


یک دعایی هست در زیارت امین الله. خیلی عجیبه. صفاتی که ما معمولا نداریم رو از خداوند می خواد. ویژگی های استثنایی که اگر کسی داشته باشه، به درجات بالایی از تقرب به خداوند رسیده. جدیدا خیلی عاشق این دعا شدم! همش هم به خودم می گم: خداوکیلی ما چقدر این جوری بودیم که از خداوند درخواست می کنیم....نمی دونید هر وقت این دعا رو می کنم، راه و هدف زندگی برام روشن تر می شه!!

اَللّـهُمَّ فَاجْعَلْ نَفْسى مُطْمَئِنَّةً بِقَدَرِکَ راضِیَةً بِقَضآئِکَ مُولَعَةً بِذِکْرِکَ وَدُعآئِکَ مُحِبَّةً لِصَفْوَةِ اَوْلِیآئِکَ مَحْبُوبَةً فى اَرْضِکَ وَسَمآئِکَ صابِرَةً عَلى نُزُولِ بَلائِکَ شاکِرَةً لِفَواضِلِ نَعْمآئِکَ ذاکِرَةً لِسَوابِغِ آلائِکَ مُشْتاقَةً اِلى فَرْحَةِ لِقآئِکَ مُتَزَوِّدَةً التَّقْوى لِیَوْمِ جَزآئِکَ مُسْتَنَّةً بِسُنَنِ اَوْلِیآئِکَ مُفارِقَةً لاَِخْلاقِ اَعْدائِکَ مَشْغُولَةً عَنِ الدُّنْیا بِحَمْدِکَ وَثَنآئِکَ . 



::: پنج شنبه 93/6/27::: ساعت 9:5 عصر


شنیدید می گن این جهان یک جور مسابقه هست. یک جور رقابت. حالا سالم یا ناسالم. آدم حسابی ها سالم رقابت می کنند و ناحسابی ها، خب ناسالم. 

بعضی ها فکر می کنن وقتی به دنیا میان، مثل همون جوجه ای هستند که اول که از تخم در میاد، بقیه تخم ها رو از بالای لانه پرت می کنه پایین و می شکنه! 

معمولا آدم ها سعی می کنند بر سر وضع مالی بهتر، امکانات بهتر و ظاهر بهتر با هم  رقابت کنند. هر چه پولدارتر، خوش تیپ تر، و با کلاس تر، بهتر!

در اعمال انسان ها هم رقابت هست، همون طوری که در پول در آوردن رقابت هست. به ما گفته شده فاستبقوا الخیرات. یعنی در کار خیر، با هم مسابقه بدید. در عمل نیک، در ثواب و کارهای خداپسندانه و انسان دوستانه، از همدیگر جلو بزنید. در این میدان مسابقه، رسیدن به ثواب بیشتر، بهتره. جمع کردن توشه بیشتر برای آخرت، آدم رو برنده می کنه. زمان مسابقه هم کل عمر انسانه!

الغرض...بعضی ها رو امروز می دیدم توی خیابون...که در ناهنجاری و بی حیایی از همدیگه سبقت می گرفتند. بعضی خانم هایی که در بدحجابی و جلب توجه کردن و تحریک کردن اذهان، با همدیگر مسابقه گذاشته بودند... هدف مسابقه خیلی جالب است...هرچه بتونی فتنه بیشتری ایجاد کنی...دل بیشتری بسوزونی...آتیش بزرگ تری روشن کنی، امتیازت بیشتره. هر چه فضای جامعه ملتهب تر، دلها و ذهنها، به سمت تو متمایل تر، آتش شهوت در دل دیگران شعله ورتر، بهتر. و همه دنبال پیروزی بودند و در این راه، از هیچ تلاشی هم دریغ نمی کردن.

این رو من اسمش رو می گذارم: مسابقه برای رسیدن به جهنم! اینها درواقع به هم می گن: فاستبقوا النار دقیقا بر عکس فاستبقوا الخیرات!



::: پنج شنبه 93/6/27::: ساعت 8:53 عصر


ببخشید خیلی وقت بود نبودم...کار زیاده و وقت کم دیگه

ان شاء الله هروقت نکته ای به ذهنم رسید که احتمال بدم به دردتون بخوره میام!!

تا به حال به شکل عمومی "سیبل دارت ها" توجه کرده اید؟ ورزش دارت، یک ورزش نشانه روی معروفه که حتی مسابقات بین المللی هم داره. اما یک نکته ای که همیشه ذهن من رو به خودش مشغول کرده بود، اینه که چرا در سیبل دارت (همان حجم گرد که با امتیازات خاصی مشخص شده) از رنگ های سبز، سفید و قرمز استفاده شده است؟ ببینید:

شاید برخی سریع بگن: آقا شما توهم توطئه دارید!! اما نه. من یک سوال می کنم: چرا تقریبا همه دارت ها به همین رنگ ساخته می شوند؟ آیا اگر این از روی غرضی نبود، نمی شد رنگ های دیگری هم از دارت ساخته شود؟ البته ساخته شده، اما کمیاب است و معمولا هم زرد است.  اما ما بقی را شما سرچ بکنید، فقط این سه رنگ است. یعنی ظاهر شایع دارت، همین ظاهر بالا است. می توانید اکنون عکس ها را در اینترنت سرچ کنید!

خب می دانید دارت یک ورزش اصالتا انگلیسی و آمریکایی است. جالب است بدانید، اگر به بازار مراجعه کنید، و بخواهید تیرهای حرفه ای دارت تهیه کنید، به شما تیرهایی می دهند که به طور کلی پر پشتی آن، تشکیل شده از پرچم آمریکا و انگلیس است!!! خیلی عجیب است. تیر دارت، پرچم آمریکا و انگلیس است و سیبل دارت، تشکیل شده از رنگ های پرچم ایران. 

به شکل زیر توجه کنید: بهترین نمونه تیرهای دارت است....

آیا اگر ما این مطلب را قبل از این می دانستیم، سعی نمی کردیم دارت هایی تولید کنیم که حداقل مشابه پرچم ایران نباشد. به آرم انجمن دارت ایران تا به حال توجه کرده اید؟ خیلی جالب است:

دیگر ما حرفی نداریم....خودتان قضاوت کنید!



::: چهارشنبه 93/6/19::: ساعت 8:22 عصر


فارسی:

مردی به قصرهای زیبا چشم دوخته و در فکر فرو رفته بود. در همین حین به دوستش گفت: وقتی این اموال تقسیم می شد، ما کجا بودیم؟!

آن دوست بجای پاسخ، دستش را گرفت و به بیمارستان برد و گفت: وقتی این مریضی ها تقسیم می شد، ما کجا بودیم؟!!

پس باید معنی الحمدلله را خوب بچشی.

عربی:

قال رجل لصاحبه و هو یتأمل فی القصور: این نحن حین قسمت هذه الاموال؟؟

فاخذه صاحبه الی المستشفی و قال له: این نحن حین قسمت هذه الامراض؟؟

فلتذوق معنی «الحمد لله»



::: سه شنبه 93/4/31::: ساعت 3:51 عصر


این هم شده یک بدعتی از سوی این وبلاگ ها. کامنت را در پست منتشر می کند. خوبه والا!

عزیزی در پست مربوط به مالیات دهی در آمریکا، نظری گذاشته اند که بنده جواب نسبتا مبسوط دادم، و آن را اینجا ذکر می کنم:

کامنت: "عجب! ما که بایدهم مالیات بدهیم هم خمس هم زکات هم مالیات بر ارزش افزوده هم صندوق صدقات وامداد هم ......... . پیدا کنید پرتقال فروش را؟"

پاسخ: 

حرفت را قبول دارم. این بخاطر این هست که در کشور ما هنوز همه قوانین اسلامی، به قوانین حکومتی تبدیل نشده اند! نظام اقتصادی ما متاسفانه هنوز اسلامی نیست. متاسفانه هنوز داریم از نظام اقتصادی غربی پیروی می کنیم. وقتی درست شود، آن وقت به راحتی خمس و زکات را می دهیم، باز هم پول اضافی می آوریم. نکته مهم: در کشور ما کدامیک از اینهایی که فرمودید اجباری است؟ فقط مالیات. در کشورهای غربی هم مالیات اجباری است اما به صورت کاملا سرسام آور. 4درصد یک ماشین در سال، می شود سالانه هشتصدهزار تومان برای یک پراید!!! حالا شما بگو اصلا مزدا3. باز هم درصد بالایی است! البته منهای بیمه و... . در واقع اقتصاد دنیا نمی گوید خمس بدهید، اما دارد چندبرابر آن را از مردم می گیرد و به این نتیجه رسیده که برای تقویت دولت، به این قانون نیاز است. سوا از اینکه این کار درست است یا درست نیست (که به نظر ما تا حدی ظالمانه است) اگر در کشور ما خمس، حکومتی گردد و همه مردم هم پرداخت می کردند، شاید دیگر نیازی به اخذ مالیات نبود و بودجه ها هم تامین می شد. قانون اسلام هم روی زمین نمی ماند. تورمی هم که ناشی از پول های تزریق شده به پروژه های پرسود است، از بین می رفت. بخشی از عدالت نیز یقینا اجرا می شد. اما در کشور ما خمس اختیاری است و به دولت هم نمی رسد. شایدباید الگوی جدیدی طراحی کرد. البته مباحث اقتصادی ریزه کاری های بسیار زیادی دارد که در اندازه دانش ما نیست. اما یقین داریم اقتصاد اسلامی، عدالت و پیشرفت را توامان خواهد داشت. به امید روزی که اقتصاد کشور کاملا اجرایی گردد. ان شاء الله.



::: یکشنبه 93/4/29::: ساعت 5:5 عصر


جدیدا یک انسان نمای عضو پارلمان رژیم صهیونیستی گفته: «[قتل،]این مادران شهیدان را هم شامل می‌شود که فرزندانشان را با گل و بوسه به جهنم می‌فرستند. .... آن‌ها هم همراه پسرانشان بروند. آن‌ها باید بروند، همین‌طور خانه‌هایی که آن‌ها این مارها را در آن پرورش دادند. در غیر این صورت مارهای بیشتری آنجا پرورش می‌یابند»! (لینک)

می دانید که: در تلمود (که تفسیر تورات است برای یهودی ها و حکم کتاب استراتژی یهود را دارد) آمده است: . «همچنان که انسان بر حیوانات فضیلت دارد، یهود بر اقوام دیگر فضیلت دارد. نطفه‌ای که از غیریهودی منعقد می‌شود، نطفة اسب است. اجانب (غیریهودیان) مانند سگ هستند و برای آنها عیدی نیست, زیرا عید برای اجنبی و سگ خلق نشده است. سگ افضل از غیر یهودی است، ‌زیرا در اعیاد باید به سگ نان و گوشت داد، ولی نان دادن به اجنبی حرام است. هیچ قرابت و خویشی بین اجانب نیست، مگر در نسل و خاندان الاغ قرابتی است؟ خانه‌های غیریهودی به منزلة طویله است. اجانب دشمن خدا و مثل خنزیر قتلشان مباح است. اجانب برای خدمت کردن یهود, به صورت انسان خلق شده‌اند. » (برگرفته از کتاب تلمود در آیین یهود) (لینک)

این مبنای تفکر نژاد پرست و ترسوی یهود است. آنها این قدر پست و نجس هستند که دیگران را اصولا انسان به شمار نمی آورند. 

یهودی ها خیلی می کوشند در فیلمها و کارتون هایشان، موش را تقدیس کنند و بستایند. این حیوان را همیشه خوب جلوه دهند. می دانید چرا؟ چون شخصیت یهودیان بسیار به اعمال و رفتار این حیوان شباهت دارد. رفتار یهودیان مثل موش است. در سوراخها می خزند، دنبال خیانتهای زیرزمینی و بی سروصدا هستند. به سرعت هم قایم می شوند. همیشه به انبار حمله می کنند و پر از حرص و ولع برای جمع آوری مال هستند. (ربا و نزول خوری را نیز اینها در دنیا باب کردند.)

حال ما هم اعلام می کنیم: آن شخص انسان نما راست می گوید. صهیونیست ها باید هم از مار بترسند، چون همیشه این موشها هستند که از مار می ترسند و فرار می کنند. زیرا مارها، موش های کثیف را می خورند. خدا خیرشان بدهد. حداقل بیماری طاعون هم ریشه کن می شود!!



::: جمعه 93/4/27::: ساعت 7:15 عصر


اگر پیغمبر اسلام زنده می‏بود امروز چه می‏کرد ؟ درباره چه مسئله‏ای‏ می‏اندیشید ؟ والله و بالله قسم می‏خورم که پیغمبر اکرم در قبر مقدسش‏ امروز از یهود می‏لرزد....اگر حسین بن‏ علی بود می‏گفت اگر می‏خواهی برای من عزاداری کنی ، برای من سینه وزنجیر بزنی ، شعار امروز تو باید فلسطین باشد . شمر امروز موشه دایان است . شمر هزار و سیصد سال پیش مرد ، شمر امروز را بشناس . امروز باید در و دیوار این شهر با شعار فلسطین تکان می‏خورد .....آنوقت تلاش ما مسلمین در این زمینه چه بوده است ؟ به خدا خجالت دارد ما خودمان را مسلمان بدانیم ، خودمان را شیعه علی بن ابی طالب بخوانیم .....آیا ما وظیفه نداریم که کمک مالی به آنها بکنیم ؟ آیا اینها مسلمان‏ نیستند ، عزیزان ندارند ؟ آیا اینها برای حق مشروع بشری قیام نمی‏کنند ؟ (استاد شهید)



::: جمعه 93/4/27::: ساعت 12:36 عصر

<   <<   6   7   8   9   10   >>   >

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 46
بازدید دیروز: 243
کل بازدید :643213
 
 > >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<

دانشجویی گمنام. بیایید مسلمانی کنیم: «هر چه هست از قامت ناساز بی اندام ماست/ ورنه تشریف تو بر بالای کس کوتاه نیست». طنز هم می نویسم اما: «طنز من هزل نیست، تعلیم است» از نظرات شما هم استفاده می کنم: «هرکه خواهد گو بیا و هرچه خواهد گو بگو/ کبر و ناز و حاجب و دربان بدین درگاه نیست»
 
>>فهرست موضوعی یادداشت ها<<<
طنز[31] . آمریکا[20] . ازدواج[18] . خانواده[14] . فرهنگ[14] . داعش[12] . بدحجابی[12] . حجاب[10] . روحانی[9] . جنایت[8] . تکفیری[7] . اسرائیل[7] . برهنگی[6] . تهاجم فرهنگی[6] . بی حجابی[6] . جنگ نرم[6] . ساپورت[6] . غرب[6] . مذاکره[6] . ماهواره[5] . سلفی[5] . سوریه[5] . شبهه[5] . اشتغال زنان[5] . اسلام[4] . اقتصاد[4] . ایران[4] . اشتغال[4] . بی عفتی[4] . تحریم[4] . توهین[4] . صهیونیسم[4] . شعر[4] . مستهجن[4] . قرآن[4] . گناه[3] . فطرت[3] . فیلم موهن[3] . لختی[3] . وحشی[3] . شوهر[3] . شیطان[3] . شهادت[3] . ظلم[3] . عجیب[3] . عراق[3] . زنان[3] . ذلت[3] . دعا[3] . تهدید[3] . تروریسم[3] . دفاع مقدس[3] . جمهوری اسلامی[3] . جنگ[3] . جک[3] . حماقت[3] . انتقاد[3] . انحراف[3] . انتخابات[3] . برجام[3] . بی غیرتی[3] . اسراف[3] . اخلاق[3] . ISIS[3] . وهابیت[3] . وعده[2] . وهابی[2] . یهود[2] . کار فرهنگی[2] . مالیات[2] . Daesh[2] . Wahhabi[2] . استخدام[2] . استکبار[2] . استکبار ستیزی[2] . اروپا[2] . اربعین[2] . terror[2] . takfiri[2] . اختلاس[2] . انصاف[2] . اسلام هراسی[2] . امام حسین[2] . حامد زمانی[2] . حقوق بشر[2] . جنگ تحمیلی[2] . دروغ[2] . دزدی[2] . داستان[2] . خاطره[2] . خواب[2] . خدا[2] . پیروزی[2] . تجاوز[2] . تروریست[2] . بی حیایی[2] . پول[2] . تقوا[2] . تهمت[2] . تکان دهنده[2] . جرم[2] . دشمن اصلی[2] . رسانه[2] . رهبری[2] . روسپی[2] . سربازی[2] . سیاست[2] . زن[2] . سوال[2] . سیاسی[2] . شلوار[2] . صهیونیست[2] . عربستان[2] . غزه[2] . شبیخون فرهنگی[2] . شیعه[2] . شکست[2] . شهید مطهری[2] . شغل[2] . ورزش[2] . هسته ای[2] . نهی از منکر[2] . کاریکاتور[2] . مصرف گرایی[2] . مداحی[2] . گروهک تروریستی داعش[2] . مرگ بر آمریکا[2] . فلسطین[2] . قیامت[2] . قالتاق[2] . قالیباف . قبح شکنی . قبر . قتل . قدرت . قسمت . قطعنامه . قفل . قهرمان . گدا . گرانی . گرسنه . گرگ . گروهک تروریستی النصره . گناه کبیره . گنهکاران . گوسفند . گوگل کروم . لباس نامرئی . فلسفه . فیس بوک . فیسبوک . فیلم جنایات . قاتل . قاسم سلیمانی . فقه . فقیر . غربال . غربی ها . غریب . فرهنگ برهنگی . فرهنگ غلط . فرهنگ وبگردی . فروتنی . فریب . فساد . مرگ ناگهانی . مزدور . مسابقه . مسافر . گریه . گفتمان . مذهبی . مرد . مستکبرین . مسخره . مسلمان . مسلمانی . مسیحیان . مسکن . مشاجره . مشروعیت . مشکل . مشکل جامعه . مصاحبه . مدارا . مدافعان حرم . مدرنیته . مبارزه . مجلس خبرگان . مجوزها . محکومیت جنایات در جهان اسلام . مد . لطیفه . لعنت . لیبرال . مادر . مادی گرایی . مارقین . مال . مضحک . مطهری . معراج السعادة . معنی . مغالطه . مقبولیت . مقدسات . مقصر . ملوک الطوایفی . ملیت . ملک عبدالله . من زئوس هستم . مناظره . مناظره اول . منافق . منطق رأی . مهدوی کنی . مهریه کم . موسوی . موش . موش کثیف . میثم مطیعی . میرسلیم . میش . ناامیدی . نابودی اسرائیل . ناگفته ها . ناموس . ناکولا باسلی ناکولا . نتایج . نجس . نرم افزار اندروید سلام . نسل کشی . نظارت . نظام . نظام دوحزبی . نفقه . نفوذ . نقد . نقض غرض . نگاه حرام . نماز . نمایش ضعف . کاغذبازی . کافر . کالج حقوق . کامنت . کانال تلگرام . کاندید . کدخدا . کشتار . کشور . کلام بزرگان . کلاهبرداری . کلاهک اتمی آمریکا . کلیپ . کلیپ تصویری . کم فروشی . کمال . کماندو . کنیز . کودک . کوروش . کید ظالمان . نواب صفوی . نوجوان . نیرنگ . نکات مهم . هاروارد . هدف زندگی . هرزه گویی . هلاکت تروریست ها . همسرخواهی . هیلاری کلینتون . وابستگی . واتساپ . وبلاگ نویس . ورزش بانوان . وزیر امور خارجه . وطن پرستی . شلاق . شعر داعش . شوخی . شوهرخواهی . شکل عجیب دارت . شکنجه . صلح . شیعه لندنی . شیطان بزرگ . شبکه اجتماعی ایرانی . شبکه اجتماعی سلام . شبکه های اجتماعی . شجاعت . شراب خواری . شرایط رهبری . شعار سال 1396 . شهر هرت . شهوت . شهید . شهید آوینی .
 
 
>>لوگوی دوستان<<
 
 
>>اشتراک در خبرنامه<<
 
 
>>طراح قالب<<