سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش و دارایی، هر عیبی را می پوشانند و تنگدستی و نادانی، هرگونه عیبی را آشکار می سازند . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]

مسلمان نوشته ها


یک زن جوان با ظاهری زیبا، سرکارگر 6 نفر سوپور شهرداری کنار خانه ما است. این روز ها مشغول زیباسازی فضای شهر هستند و مردهای کارگر را با خود برای زیباسازی به این طرف و آن طرف می برد. البته آن زن اول خودش را هم زیباسازی کرده است!!

آیا برای زشتی شهر همین بس نیست که زن سرکارگر عمله ها و سوپورها شود؟

نتیجه افراط در بحث اشتغال زنان، کار بیرون از منزل را حق!! زن دانستن، شعار توخالی و پوچ دفاع از حقوق زنان و... آخرش همین از آب در می آید. باید هم به این افتضاح برسد. این نتیجه ای است که غرب دنبال آن بود. ابتذال موجود بلندمرتبه و مربی بزرگی به نام زن. آنکه خداوند ظریف آفرید و برای ظرافت آفرید. 

بدانید...بدانید....امروز تا می توانند می خواهند از زن کار بکشند. نیروی او را به تسخیر در آورند تا جیبشان پرتر شود. چه در اداره پشت کامپیوتر از زن کار می کشند، چه در بیمارستان بعنوان منشی دکتر، از او کار دائمی می خواهند و چه بعنوان مهندس در فلان شرکت، سر فلان پروژه ساختمانی، و ....

زنان بزگوار جامعه ایران، خواهشا گول این تبلیغات بی ارزش را نخورید. ارزش شما بالاتر از یک کارمند است. خیلی بالاتر

آیا این عکس توهین به زن نیست؟!



::: پنج شنبه 92/12/22::: ساعت 12:36 عصر


دکتر علی لاریجانی در مراسم یادواره شهدای غواص و آبی-خاکی فارس به تاریخ 22/12/92 در حسینیه عاشقان ثارالله شیراز خاطره ای زیبا از شهید مطهری نقل کرد که بسیار عجیب بود. موضوع بحث ایشان پیرامون این بود که شهید، یک سری مسائلی را می دیده است و به مقامی می رسیده که خبر از شهادت خودش داشته است. احساساتی و از روی مسائل این چنینی نبوده که شهید می شده. خاطره را آقای لاریجانی اینگونه نقل کرد: شهید مطهری صبح روزی که در همان روز به شهادت می رسند یک چهره برافروخته و حالت خاصی داشته اند. به طوری که حال و شعف از حالات و صحبت های او معلوم بود. و ما متوجه شدیم که مثل همیشه نیست و با روزهای دیگر فرق دارد. از او سوال کردیم که چه شده؟ او گفت: یک اتفاق مهمی امروز در زندگی من پیش خواهد آمد. من خواب عجیبی دیدم: رسول خدا را به خواب دیدم که با من و امام خمینی در طواف ملاقات فرمودند. ابتدا من به رسم ادب اشاره کردم به امام، و رسول الله ابتدا امام را در آغوش کشیدند و بوسیدند و سپس به سراغ من آمدند و پس از در آغوش کشیدن، لب هایشان را بر لب های من گذاشتند تا اینکه از خواب بلند شدم و هنوز گرمی لب های پیامبر را حس می کنم.

همان شب شهید مطهری ترور می شوند و به شهادت می رسند. (این قسمت از خاطره در کتاب خاطرات استاد هم آمده است)

آقای لاریجانی در ادامه گفت: پس از شهادت شهید مطهری و نقل داستان ایشان، اتفاق عجیبی افتاد. بنده یک دوستی داشتم در دانشگاه صنعتی شریف که رشته مهندسی مکانیک می خواند به نام آقای محمدی. که ایشان فرد صاحب دلی هم بود و پدرش هم از علمای بزرگ و طراز اول بود. بعدها فهمیدم که ایشان شهید شد. در وصیت نامه این شهید خطاب به پدر و مادرش نوشته است: پدر و مادر ، من فردا به شهادت می رسم. زیرا من در خواب دیدم که در حال طواف هستم. شهید مطهری به دیدار من آمدند و من را در آغوش کشیدند و لب هایشان را بر لب های من گذاشتند و مدتی نگه داشتند. چون مشابه این خاطره را به نقل از استاد شنیده بود و بعد استاد به شهادت رسیدند، یقین پیدا کرد که وقت شهادت او هم رسیده. اتفاقا همان فردایش هم به شهادت می رسند.

لا حول و لا قوة الا بالله العلی العظیم



::: پنج شنبه 92/12/22::: ساعت 12:21 عصر


برخی در برخی سایت ها (لینک) گفته اند: "یامین پور آنجا که از اصطلاح غریب و نامأنوس «مذهبی‌ترها» استفاده می‌کند و گواه و سند «مذهبی‌تر»بودن را «چادر» می‌داند؛ آنجا که ملاک و معیار دینداری را به «شمایل» و «ظاهر» فرومی‌کاهد؛ آنجا که با متر و خط‌کش می‌کوشد قواره‌ی دیانت را اندازه بگیرد...". شبهه وارد کرده اند که دین شما متری است. با پارچه و پوشش سنجیده می شود. کیلویی است. ملاک سنجش شما از دینداری مردم این است. این نوع اندازه گیری درجه مذهبی بودن مردم، از اساس اشتباه است.

پاسخ:

شبهه ای که شما وارد کردی، مربوط است به اینکه معیار دینداری پارچه و ماده و نوع پوشش نیست. اما این یک مغالطه است. شما دینداری را فقط مربوط به امور قلبی و درونی تصور کرده اید. این نوع دینداری که شما از آن یاد می کنید، هرگز نباید وارد در صحنه اجتماع شود. نباید وارد در زندگی اقتصادی شود. نباید در سیاست دخالت کند. اسلامی است که آمریکاییها هم دنبال همین هستند که در ایران رواج دهند. اسلام معابد و مساجد گوشه نشین ها. عزیز من! رنگ رخساره خبر می دهد از سر درون. آنچه تفکر و ذهن ماست، در ظاهر ما جلوه گر می شود. اگر دین ما، در همه زمینه ها قانون دارد، در زمینه پوشش هم قانون دارد. جلباب دارد و این جلباب یعنی لباس سرتاسری. آیا اینکه دین ما برای پوشش، معیار دارد و اندازه دارد، یعنی ایمان مردم متری است؟ با پارچه سنجیده می شود؟ نه. این یعنی دین در زمینه پوشش اجتماعی دخالت می کند و آنچه به مصلحت همه است که حیای بیشتری داشته باشد و برازنده و متناسب تر برای یک مسلمان در جامعه باشد را دستور می دهد و به آن امر می کند. بله. مذهبی تر ها چادر می پوشند، چرا که پوشیده تر است و اسلام، پوشیدگی زن در جامعه را دوست دارد، زیرا اثر تحریک آمیزی را خنثی می کند و به جامعه آرامش می بخشد. شما به صرف اینکه چند چادری کارهای ناشایستی کرده اند، دارید اصل این پوشش را می کوبید. این که فردی کارهای زشتی می کند این ربطی به پوشش او ندارد. بلکه اینها دومقوله جداست. پوشش او مناسب و کارش نادرست است. وقتی کسی طبق نظر اسلام، اعتقاد داشت که پوشش زن در جامعه، از مصادیق رعایت حیاست و آن را برگزید، این تفکر صحیح است. ما که نمی گوییم این فرد معصوم است یا منحرف نمی شود. بلکه اشتباهاتی هم می کند. ولو گناه کبیره هم کند، باز در حوزه به گناه انداختن دیگران، از نظر پوشش خود، گناهی ندارد. بلکه سایرگناهان بر او مترتب است .

 

اما اگر کسی بخواهد از چادر سوء استفاده کند و این پوشش را زشت جلوه دهد و به آن به وسیله خودش توهین کند این دیگر مسلمان و مومن محسوب نمی شود، بلکه منافقی است در لباس اهل ایمان و مشغول کارشکنی است.



::: سه شنبه 92/12/6::: ساعت 9:31 عصر


از این حرفها را هنوز برخی می گویند: "ساپورت را ایرانی ها دوست دارند! کسانی که می گویند پوشش روسپی ها و فاحشه ها است، دنبال منافع شخصی هستند!!!" و کج حرفهایی از این دست. حالا زیر را ببینید....

یک صفحه در اینترنت که حالت فروم دارد، در مورد اینکه آیا بجای شلوار می توان ساپورت پوشید، بحث کرده و آنجا تصریح کرده که ساپورت، شلوار روسپی ها است و برای اینکه بدنشان را به مشتریشان نشان دهند، این کار را می کردند. در حالی که ساپورت یک لباس زیر است و باید با لباس های دیگری روی آن پوشیده شود و نه به تنهایی. این روزها هم متاسفانه مد شده (دقت کنید آن غربی می گوید که این چیز بدی است!)

لطف کنید عبارت زیر را کلیک کنید حتما:

ساپورت پانما بعنوان شلوار!!

These may be fighting words but come on! Does a woman really need that much attention on her rear? Leggings with a thong? Or worse, with no underwear at all? 

I know how common this is today but that doesn"t excuse anyone. Leggings were designed to create a smooth line under long sweaters, long shirts, or if worn under other clothing. They were not meant to be worn alone. Prostitutes have worn them for years because leggings are ridiculously revealing. They sell their bodies for a living and revealing clothing draws men"s eyes and creates lust, both important to prostitutes ability to earn an income. To many of us, seeing a woman"s butt clearly through her leggings is acutely embarrassing.

I welcome your thoughts even if you don"t agree with mine. But please don"t tell me no one notices you in leggings because "everybody" wears them. Everyone notices. I was at a Blues festival this fall and people were using their cell phones to take pictures of a girl"s behind. She was wearing jean leggings with no underwear. 

I hate this trend.



::: سه شنبه 92/12/6::: ساعت 8:2 عصر


قابل توجه کسانی که باور ندارند در غرب، شلوار ساپورت که اسم اصلی آن در غرب بعنوان «نمایش پا» (leggings) !! معروف است، مخصوص روسپی هاست و یا در برخی مهمانی های خاص پوشیده می شود و بعنوان یک لباس تحریک آمیز و مستهجن بکار می رود: لینک زیر یک صفحه از قسمت سوال و جواب یاهو است:

کلیک کنید لطفا 

ترجمه:

سوال: من خیلی وقت است که به کلیسا می روم. من قصد دارم یک شلوار ساپورت پانما بهمراه یک تی شرت بپوشم. اما نمی دانم چه کفشی بپوشم. دارم به اسپریس (نوعی کفش زنانه معمولی) فکر می کنم. نظر شما چیست؟

جواب1: ایده بدی است!

جواب 2: شلوار ساپورت پانما در کلیسا؟! مگر اینکه کلیسای مقدس روسپی ها باشد!! دامن گشاد و پایین زانو یا بلندتر بپوش.

 ..........

چند پرسش و پاسخ خیلی خیلی جالب کشف کردم. روی متن زیر کلیک کنید. در پرسش و پاسخ یاهو، یک سوال و جواب های خیلی قشنگی شده. خیلی جالبه در مورد جلب توجه کردن این پوشش مستهجن. حتما کلیک کنید. حتما....

چرا دختران ساپورت می پوشند و همه چیز را نشان می دهند؟!!

مردان در مورد دختران ساپورت پوش چگونه فکر می کنند؟!

چرا دختران وقتی می خواهند .....شان زیبا به نظر بیاید، به دروغ می گویند به این علت ساپورت می پوشند که راحت باشند!!!!

چرا بسیاری از دختران ساپورت می پوشند؟!




::: سه شنبه 92/12/6::: ساعت 7:35 عصر


شما از این جمله چه برداشتی می کنید؟

«عضو تیم ملی کوراش بانوان در رقابتهای کوراش (یک سبک از جودو) قهرمانی جهان موفق به کسب مدال برنز شد. وی گفت در مسابقات آسیایی توانستم با چادر بر روی سکو بروم و مسئولین کره از این کار ممانعت می کردند که باعث شد بیست دقیقه معطل شویم ولی خوشبختانه با کمک و لطف خداوند بعد از بیست دقیقه آنها راضی شدند و با چادر بر روی سکو رفتم و از همان جا مدالم را به رهبر معظم انقلاب تقدیم کردم»

خب اولین برداشت هر فرد مذهبی که این رو می خونه، اینه که احسنت، عجب کار خوبی. چقدر با جرئت و مرد بوده این زن!!!!

اما یک لحظه....

مرد بوده؟! یعنی چه که مرد بوده؟!

سوال: آیا خوب است که زنان و دختران این مرز و بوم در رشته هایی مثل جودو که خشونت در راس فعالیت هایش است به این حد از خشونت برسند که قهرمان جهان بشوند؟ یعنی خشن ترین زن جودوکار جهان. آیا الگوی زنان ایرانی و مسلمان باید یک زن جودوکار باشد که عمر خود را در راه این ورزش صرف کرده است؟

اگر کسی مقدار کمی به لطافت های زنانه معتقد باشد در می یابد که زن قهرمان جودوکار یک پارادوکس به نظر می آید تا یک افتخار!

خب حالا چه باید کرد؟

فرقان یعنی قدرت تشخیص حق از باطل در جایی که کاملا به هم گره خورده اند. گفته می شود برخی زمان ها چنان این دو به هم می آمیزند که قدرت تشخیص از انسان سلب می شود و انسان را گیج می کند.

اینجا 2 مساله وجود دارد:

1- عشق به ولایت و رهبری، عشق به چادر بعنوان حجاب برتر: که مسلما امری خوب و مورد پسند است

2- قهرمان جودو شدن برای یک زن: که مستلزم زیرپاگذاشتن بسیاری از ظرافت ها و ظرفیت های فطری یک زن است

لذا وقتی می شنویم: یک زن قهرمان جودوی جهان مدال خود را تقدیم رهبری کرد: باید در مورد این قضیه از دو جهت بیندیشیم: از نظر عشق به رهبری مثبت و از نظر غیرفطری و ضدفطری بودن منفی است.

می گویند: اگر رهبری مخالف بود، تشکر نمی کرد

می گوییم: رهبری بعنوان رهبر همه مردم جامعه، در مقابل احساسات مثبت و علاقه، واکنش مثبت نشان می دهند و این کار درستی است. اما آیا جایی هم هست که ایشان صراحتا از شرکت زنان در مسابقات قهرمانی رشته های رزمی خشن، حمایت کرده باشند؟! مسلما خیر. لذا هر تشکری به معنی تایید کار طرف مقابل نیست.

 

باید کمی قوه فرقان خود را تقویت کنیم، با تقوا!!



::: جمعه 92/11/25::: ساعت 3:12 عصر


جالبه هر چی که می شه، هر اتفاقی که بیفته چه خوب و چه بد، به نفع خودت و به ضرر دیگران تمومش کنی ها!

می دونی چرا بعضیا میگن سیاست پدرو مادر نداره؟ چون بعضی افراد سیاست رو با پدرسوخته بازی خودشون اشتباه گرفتن. بارها و بارها این مساله رو توی موضع گیری های سیاسی برخی مسئولین دیده ایم. وگرنه سیاست کلمه خیلی خوب و مقدسیه.

مثلا!

اگر امسال راهپیمایی 22 بهمن، شلوغ برگزار بشه:

موضع گیری آن فرد مسئول: به برکت این دولت و خدماتی که به مردم ارائه کرده، مردم هم راضی شده اند و به همین خاطر حضور خودشان را پررنگ تر در صحنه راهپیمایی نشان دادند. علت اینکه از سالهای پیش بیشتر آمدند اینه که ما بهتر کار و برنامه ریزی کردیم!!

اگر امسال راهپیمایی 22 بهمن، خلوت تر برگزار بشه:

موضع گیری آن فرد مسئول: این کاهش محسوس جمعیت مردم در راهپیمایی نشان می دهد که مردم چنان درگیر مشکلات اقتصادی هستند که فرصت نمی کنند در راهپیمایی بیایند. یعنی این مردم تحت فشار اقتصادی و فقر هستند و دولت های قبل، این مردم را گرسنه بار آورده اند! لذا مشکل امروز کشور، بحث فقر است نه دشمنی با آمریکا یا سایر کشورهای اروپایی!!!

 

حالا پیدا کنید پرتقال فروش لبو دزد را!!



::: جمعه 92/11/25::: ساعت 2:43 عصر


این روزها در هر کوی و برزنی، اعم از مترو و تاکسی و صف سبد کالا و اتکا و شهروند و رفاه و چی و چی، مردم را می بینم که مشغول انتقاد از دولت اند و گلایه ها دارند بس زیاد.

من با اینکه خود منتقد این دولت هستم، اما هرگز این رویه را صحیح نمی دانم. صریح بگویم؛

این درست که توافق چندان متوازنی با «1 + 5» بسته نشد، این درست که معیشت مردم، تنها با توزیع سبد کالا، آنهم غیر مدبرانه، اصلاح نمی شود، این درست که توزیع سبد کالا، اصلا میانه ای با کرامت مردم ندارد، این درست که دست اندرکاران، بعضا با بولدوزر مشغول قلع و قمع مخالفان از اینجا و آنجا هستند، این درست که بخش اعظم دست آوردهای هسته ای، یک شبه پلمب شد، این درست که در توافق ژنو، «آنچه مرقوم شد» با واقعیت خیلی همخوانی نداشت، این درست که متاثر از «دیپلماسی صدقه ای» هر روز توسط دشمن، تهدید می شویم، این درست که غرور ملی را بعضا جریحه دار می بینیم، این درست که حتی «ماری» هم علیه ملت ایران از گزینه نظامی سخن می گوید، این درست که سرمایه گذاری بیش از حد روی توافق با دشمن در عرصه سیاست خارجی، تعامل با دوست را در عرصه های سیاست داخلی و اقتصاد، کم و بیش مخدوش کرده، این درست که میان داده ها و گرفته های توافق ژنو، چندان نسبت درستی وجود ندارد، این درست که از نظر فلان مشاور ارشد دولت، رانندگان تاکسی، لبوفروش ها و… حق حتی یک اظهار نظر هم ندارند، این درست که از نظر بهمان مشاور ارشد دولت، نیمی از مردم، رای به بی قانونی داده اند، این درست که به جای عذرخواهی، بعضا شاهد مغلطه و فرافکنی هستیم، این درست که به سرهنگ ها، چند بار در همین دولت، اهانت شد، این درست که از نظر دشمن، نقض توافق ژنو، مترادف با حمله نظامی به ایران است، این درست که امتیاز دادن غیر عقلانی به دشمن، گستاخ کردن بیشتر اجنبی را به همراه داشته است، این درست که با سخنرانی و سخندانی نمی توان اوضاع معیشتی مردم را بهبود بخشید، این درست که «به عمل کار برآید، به سخندانی نیست»، این درست که علاوه بر نشان دادن کلید، باید برنامه های مدون و هم شان با کرامت مردم نیز داشت، این درست که بی تدبیری در توزیع سبد کالا منجر به مرگ 2 نفر، و صدالبته جراحت جسم و جان بسیاری دیگر شد، این درست که مردم در سرمای بی سابقه، بی سابقه ترین صف ها را تجربه کردند، این درست که خیلی ها بعد از 6 ساعت ایستادن توی صف، دست آخر ملتفت شدند که اصلا نام شان در میان گیرندگان سبد کالا نبوده، این درست که پیامک های مرتبط با توزیع سبد کالا، مدبرانه و دقیق ارسال نشده، این درست که بعضا اقشار محروم جامعه، جایی در میان سبدبگیران ندارند، این درست که بعضا اقشار مرفه جامعه، جایی در میان سبدبگیران دارند، این درست که خیلی بهتر از این هم می شد در باب توزیع سبد کالا، برنامه ریزی و تدبیر کرد، این درست که توزیع سبد کالا بدین روش، تقریبا صدای همه ملت را درآورده، این درست که قرار است با افزایش قیمت حامل های انرژی، مردم شاهد گرانی بیشتر، و صدالبته نگرانی بیشتر باشند، این درست که توافق ژنو، سیاهنمایی علیه دولت های سابق و اسبق، و افراطی خواندن اصحاب نقد، برای این مردم، آب و نان نشده و نمی شود، این درست که الان چند روز است برق و گاز بسیاری از مناطق شمال کشور قطع می باشد، این درست که اهالی شمال به ویژه مازنی ها، بعضا از سرما، ویبره گرفته اند، این درست که دست اندرکاران نشان داده اند چندان توان مدیریت بحران را ندارند، این درست که به جای نیروهای دولتی، بچه های خدوم، مخلص و فداکار سپاه و بسیج وارد میدان شده اند، این درست که قرار است حق و حقوق خودمان را، و تنها قسم نازلی از آن را، در اقساط دون شان ملت ایران، و داخل چمدان، از دشمن بگیریم، این درست که علی رغم پای فشردن ریاست محترم جمهوری روی نقد، پای مطبوعات به دادگاه باز می شود، این درست که تیتر «سقوط آزاد بورس» در روزنامه وطن امروز، مخل امنیت ملی، تشخیص داده شده، این درست که جواب حرف حساب رسانه را، نه با بگیر و ببند، که با خرد و ادب باید داد، این درست که همچنان توزیع شیر رایگان در مدارس ابتدایی در هفته اول آغاز به کار این دولت، بهترین تدبیر دستگاه اجرا محسوب می شود، این درست که حک عکس پلنگ روی پیرهن تیم ملی، حفاظت از محیط زیست نمی شود، این درست که «کاسبی با حیوانات زبان بسته» حل بحران آلودگی هوای شهرهای بزرگ نمی شود، این درست که مجسمه شیردال، مال 2500 سال بعد از میلاد حضرت مسیح است، این درست که حمل و نقل در بودجه تقدیمی دولت به مجلس، رقم بسیار پایینی دارد، این درست که عدم توازن در لایحه بودجه، صدای اغلب وکلای شهرستانی را درآورده، این درست که آقای ظریف، قدرت نظامی کشور 300 هزار شهید را، و اقتدار همرزمان شهدا را ضعیف تلقی می کند، این درست که به جای پاسخ دندان شکن به دشمن، بعضا جواب دوست را تند و تیز می دهند، این درست که نه دیپلماسی صدقه ای و نه اقتصاد صدقه ای، هیچ یک با رضایت افکار عمومی همراه نشد، این درست که قرار بود فضای فرهنگ و رسانه، امنیتی نباشد، این درست که قرار بود گداپروری، بد و مذموم تلقی شود، این درست که دیشب، هر 4 جاده منتهی به شمال کشور نزدیک 24 ساعت بسته بود، این درست که پیرزن مادر شهید در فروشگاه اتکای میدان شهدا، بعد از 4 ساعت صف، آنهم در سرمای زیر چند درجه، دیگر کاملا خسته بود، این درست که هیچ کدام از مشاهیر اقتصادی دولت، استعفا ندادند، این درست که دولت بعدی، به عبارتی کارنامه آسانی خواهد داشت، اگر فقط سبد توزیع کالا بدین روش نداشته باشد، یا اگر تنها، توافق ژنو در کارنامه اش نباشد، و این درست که دولت بعدی، برای حل و فصل همه این بی تدبیری ها، به عبارتی کار بسیار سختی در پیش دارد، اما… آری، اما محسنات بی مثال، ممتاز، فراوان، غیر قابل وصف، عالی و فوق العاده کثیر این دولت را هم هرگز نباید نادیده گرفت! ملت ایران! این بود انشای من…


حسین قدیانی / وطن امروز



::: سه شنبه 92/11/15::: ساعت 10:7 عصر


هر مردی که قصد ازدواج دارد، به دنبال یک زن آزاد می گردد که با وی ازدواج کند. یعنی زنی که متعهد به هیچ صاحب کار، ارگان، شرکت، اداره و سازمانی نباشد و بتواند وقت خود را بصورت کامل صرف خانواده و شوهر خود کند و شمعی باشد که محیط خانواده را گرم نگاه دارد. نه زنی که در حد زیادی اسیر تعهدات کاری (و یا حتی تحصیلی) باشد و فقط نیمی یا کمتر از وقت روزانه خود را می تواند برای خانواده اش بگذارد. نیز یک زن اسیر، علاوه بر وقت، دغدغه های فکری  ای که دارد منوط به خانواده اش نیست؛ لذا اگر تماما به فکر کار خود، تحصیل خود، مدرک خود و ... باشد، دیگر آنچنان که باید به فکر شوهر و فرزندان خود نخواهد بود.

این یکی از علل منطقی است که اشتغال زنان، بجای اینکه عامل ازدواج بیشتر جوانان گردد، به مانع بزرگ ازدواج تبدیل می شود و عملا خیلی از مردان، به علت مشغول بودن وقت زنان (به عبارتی اشتغال بیرونی زنان و دختران)، اقدام به ازدواج با آنان نمی کنند یا با این مساله چالش داشته و گاهی آن را یک امتیاز منفی برای انتخاب یک مورد به حساب می آورند.

در صورت تمایل بخوانید (کلیک)



::: جمعه 92/11/4::: ساعت 3:45 عصر


<   <<   11   12   13   14   15   >>   >

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 5
بازدید دیروز: 42
کل بازدید :644197
 
 > >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<

دانشجویی گمنام. بیایید مسلمانی کنیم: «هر چه هست از قامت ناساز بی اندام ماست/ ورنه تشریف تو بر بالای کس کوتاه نیست». طنز هم می نویسم اما: «طنز من هزل نیست، تعلیم است» از نظرات شما هم استفاده می کنم: «هرکه خواهد گو بیا و هرچه خواهد گو بگو/ کبر و ناز و حاجب و دربان بدین درگاه نیست»
 
>>فهرست موضوعی یادداشت ها<<<
طنز[31] . آمریکا[20] . ازدواج[18] . خانواده[14] . فرهنگ[14] . داعش[12] . بدحجابی[12] . حجاب[10] . روحانی[9] . جنایت[8] . تکفیری[7] . اسرائیل[7] . برهنگی[6] . تهاجم فرهنگی[6] . بی حجابی[6] . جنگ نرم[6] . ساپورت[6] . غرب[6] . مذاکره[6] . ماهواره[5] . سلفی[5] . سوریه[5] . شبهه[5] . اشتغال زنان[5] . اسلام[4] . اقتصاد[4] . ایران[4] . اشتغال[4] . بی عفتی[4] . تحریم[4] . توهین[4] . صهیونیسم[4] . شعر[4] . مستهجن[4] . قرآن[4] . گناه[3] . فطرت[3] . فیلم موهن[3] . لختی[3] . وحشی[3] . شوهر[3] . شیطان[3] . شهادت[3] . ظلم[3] . عجیب[3] . عراق[3] . زنان[3] . ذلت[3] . دعا[3] . تهدید[3] . تروریسم[3] . دفاع مقدس[3] . جمهوری اسلامی[3] . جنگ[3] . جک[3] . حماقت[3] . انتقاد[3] . انحراف[3] . انتخابات[3] . برجام[3] . بی غیرتی[3] . اسراف[3] . اخلاق[3] . ISIS[3] . وهابیت[3] . وعده[2] . وهابی[2] . یهود[2] . کار فرهنگی[2] . مالیات[2] . Daesh[2] . Wahhabi[2] . استخدام[2] . استکبار[2] . استکبار ستیزی[2] . اروپا[2] . اربعین[2] . terror[2] . takfiri[2] . اختلاس[2] . انصاف[2] . اسلام هراسی[2] . امام حسین[2] . حامد زمانی[2] . حقوق بشر[2] . جنگ تحمیلی[2] . دروغ[2] . دزدی[2] . داستان[2] . خاطره[2] . خواب[2] . خدا[2] . پیروزی[2] . تجاوز[2] . تروریست[2] . بی حیایی[2] . پول[2] . تقوا[2] . تهمت[2] . تکان دهنده[2] . جرم[2] . دشمن اصلی[2] . رسانه[2] . رهبری[2] . روسپی[2] . سربازی[2] . سیاست[2] . زن[2] . سوال[2] . سیاسی[2] . شلوار[2] . صهیونیست[2] . عربستان[2] . غزه[2] . شبیخون فرهنگی[2] . شیعه[2] . شکست[2] . شهید مطهری[2] . شغل[2] . ورزش[2] . هسته ای[2] . نهی از منکر[2] . کاریکاتور[2] . مصرف گرایی[2] . مداحی[2] . گروهک تروریستی داعش[2] . مرگ بر آمریکا[2] . فلسطین[2] . قیامت[2] . قالتاق[2] . قالیباف . قبح شکنی . قبر . قتل . قدرت . قسمت . قطعنامه . قفل . قهرمان . گدا . گرانی . گرسنه . گرگ . گروهک تروریستی النصره . گناه کبیره . گنهکاران . گوسفند . گوگل کروم . لباس نامرئی . فلسفه . فیس بوک . فیسبوک . فیلم جنایات . قاتل . قاسم سلیمانی . فقه . فقیر . غربال . غربی ها . غریب . فرهنگ برهنگی . فرهنگ غلط . فرهنگ وبگردی . فروتنی . فریب . فساد . مرگ ناگهانی . مزدور . مسابقه . مسافر . گریه . گفتمان . مذهبی . مرد . مستکبرین . مسخره . مسلمان . مسلمانی . مسیحیان . مسکن . مشاجره . مشروعیت . مشکل . مشکل جامعه . مصاحبه . مدارا . مدافعان حرم . مدرنیته . مبارزه . مجلس خبرگان . مجوزها . محکومیت جنایات در جهان اسلام . مد . لطیفه . لعنت . لیبرال . مادر . مادی گرایی . مارقین . مال . مضحک . مطهری . معراج السعادة . معنی . مغالطه . مقبولیت . مقدسات . مقصر . ملوک الطوایفی . ملیت . ملک عبدالله . من زئوس هستم . مناظره . مناظره اول . منافق . منطق رأی . مهدوی کنی . مهریه کم . موسوی . موش . موش کثیف . میثم مطیعی . میرسلیم . میش . ناامیدی . نابودی اسرائیل . ناگفته ها . ناموس . ناکولا باسلی ناکولا . نتایج . نجس . نرم افزار اندروید سلام . نسل کشی . نظارت . نظام . نظام دوحزبی . نفقه . نفوذ . نقد . نقض غرض . نگاه حرام . نماز . نمایش ضعف . کاغذبازی . کافر . کالج حقوق . کامنت . کانال تلگرام . کاندید . کدخدا . کشتار . کشور . کلام بزرگان . کلاهبرداری . کلاهک اتمی آمریکا . کلیپ . کلیپ تصویری . کم فروشی . کمال . کماندو . کنیز . کودک . کوروش . کید ظالمان . نواب صفوی . نوجوان . نیرنگ . نکات مهم . هاروارد . هدف زندگی . هرزه گویی . هلاکت تروریست ها . همسرخواهی . هیلاری کلینتون . وابستگی . واتساپ . وبلاگ نویس . ورزش بانوان . وزیر امور خارجه . وطن پرستی . شلاق . شعر داعش . شوخی . شوهرخواهی . شکل عجیب دارت . شکنجه . صلح . شیعه لندنی . شیطان بزرگ . شبکه اجتماعی ایرانی . شبکه اجتماعی سلام . شبکه های اجتماعی . شجاعت . شراب خواری . شرایط رهبری . شعار سال 1396 . شهر هرت . شهوت . شهید . شهید آوینی .
 
 
>>لوگوی دوستان<<
 
 
>>اشتراک در خبرنامه<<
 
 
>>طراح قالب<<