• وبلاگ : مسلمان نوشته ها
  • يادداشت : تحليل فيلم دلشکسته از ديدگاه مذهبي
  • نظرات : 0 خصوصي ، 7 عمومي
  • درب کنسرو بازکن برقی

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + فاطمه ف 
    «يکي آن وسط نيست بپرسد تاحالا که باهم راحت رابطه داشتند دور از چشم شما، حلال و حروم نبودند که حالا شدند. تازه آن هم زمان ازدواج و خواستگاري!!! آدم از دست اين نويسندگان چه بگويد؟! خيال مي کنند اسم پايان نامه را که روي رابطه زن و مرد بگذاريم ديگر کاملا حلال مي شود! نه عزيز برادر...»
    مي شه درباره ي اين قسمت بيشتر توضيح بدين؟ مگه اين دو نفر قبلش چه کار حرامي کردن؟ و رابطه شون خيلي عادي و معقول نبود؟ کجاي اسلام گفته شده که اين رابطه اي که اين دو نفر داشتند، حرام بود؟
    خيلي ممنون
    پاسخ

    مشکل اين فيلم اين است که قبل از اينکه بحث خواستگاري مطرح شود، دو نفر با هم پارک مي رفتند، در يک اتاق در بسته تنها بودند، تقريبا با هم صميمي شده بودند، خلاصه مشکلي در روابط اين گونه دوستانه نداشتند، آما به محض اينکه پاي ازدواج وسط آمد، مادر پسر، ديگر دختر را به خانه راه نداد و گفت از حالا به بعد بايد حلال و حروم بکنيد! پس حتما تا حالا مشکلي نداشته رابطه شما و حالا مشکل داره! بسيار خنده دار است...اسلام با روابط آزاد زن و مرد مخالف است، زيرا مقدمه حرام است. دقت کنيد حرام، شامل يک نگاه حرام، يا صحبت کردن طوري که دلها بلرزد نيز مي شودبا تشکر