• وبلاگ : مسلمان نوشته ها
  • يادداشت : يک بي بصيرتي خيلي شايع!
  • نظرات : 0 خصوصي ، 7 عمومي
  • mp3 player شوکر

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    با سلام دوست گرامي
    وبلاگتون زيباست اما ميتونيد بازديد بيشتري داشته باشيد کافيه از کدهاي جاواي زيبا کننده و افزايش دهنده بازديد و ورودي موتور جستجوي سايت www.multijob.ir استفاده کنيد
    و حتي آنلاين کد بسازيد ، اين ابزار توسط هزاران وبلاگ در حال استفاده مي باشد و همچنين کدهاي گوشه چپ سايت تأثير بسزاي در زيبايي و بازديد وبلاگ شما خواهد داشت
    کدهايي مانند : جدول نود 32 با آپديت روزانه - جدول ليگ برتر با آپديت خودکار - پرده خوشامدگويي - مدت زمان حضور - اوقات شرعي - تقويم شمسي و صدها کد ديگر
    سلام
    با توجه به تاکيد مقام معظم رهبري (مدظله العالي) بر همت و عزم ملي مردم و مديريت جهادي گروه اينترنتي رهروان ولايت اقدام به راه اندازي صفحه ويژه براي اين موضوع مهم تحت عنوان «جنبش اينترنتي اقتصاد و فرهنگ با عزم ملي و مديريت جهادي» کرده است.
    لذا از تمامي فعالان فضاي سايبر و فضاي مجازي دعوت مي کنيم با قرار دادن «لوگوهاي جنبش اينترنتي اقتصاد و فرهنگ با عزم ملي و مديريت جهادي» در پايگاه هاي اينترنتي و وبلاگ هاي ما را ياري فرمايند.
    شايان ذکر است، نام و نشاني پايگاه هاي اينترنتي و وبلاگ هايي که در اين زمينه فعاليت کنند در صفحه ويژه پايگاه گروه اينترنتي رهروان ولايت منتشر خواهد شد.
    لذا خواهشمنديم پس از درج لوگو در سايت يا وبلاگ خود، در بخش نظرات «لوگوهاي جنبش اينترنتي اقتصاد و فرهنگ با عزم ملي و مديريت جهادي» اطلاع دهيد.

    http://www.jonbeshnet.ir/news/27860
    سلام من شما را نميشناسم گر چه مهم هم تيست اميدوارم موفق باشي
    پاسخ

    سلام عليکم. به هر حال فکر نمي کنم قبلا جايي همديگر را ديده باشيم. شما هم موفق باشيد.
    سلام وبلاگ خوبي داريد يک سر به وبلاگ ما هم بزنيد
    پاسخ

    سلام.خيلي ممنون. شما هم وبلاگ زيبايي داريد. ان شاء الله ثابت قدم باشيد.
    کاربر گرامي، سلام
    در تاريخ شنبه 93 خرداد 3 نوشته شما با عنوان شايعترين بي بصيرتي! برگزيده شده و در جايگاه تيتر دو در مجله پارسي نامه قرار گرفته است. دبير تحريريه ي اين انتخاب هما و دبير سرويس آن ج.ا. شيرازي بوده است. اميدواريم هميشه موفق باشيد.
    پاسخ

    سلام عليکم-شما هم هميشه موفق و پيروز باشيد
    سلام بر شما
    با همه متن موافقم،به جر مصداقش در مورد جنايات سلفي‌ها.
    اتفاقا بايد تصوير دقيقي از اين جنايت‌کارها پخش کرد و مردم بدانند اين‌ها اخبار نيست و واقعيت است. سنگ‌دلي را بايد ببينند. صحنه جدا کرن سر را هم بايد ببينند. جالب است که آقاي پناهيان نيز از صدا و سيما و رسانه هاي مردمي خواست که اين فيلمها را به يکديگر نشان دهند و درس بگيرند. ما قدر امنيت را بدون «ديدن» در نمي يابيم.