• وبلاگ : مسلمان نوشته ها
  • يادداشت : مي گن ويزا نمي دهيم! خب ندهيد! واااالا
  • نظرات : 0 خصوصي ، 2 عمومي
  • پارسي يار : 1 علاقه ، 1 نظر
  • ساعت دماسنج

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    +
    اين چه تفکري است که برخي داريد واقعا نميدانم!
    ما نياز داريم/بله برادر/ نياز داريم عضو سازمان ملل متحد باشيم و تا آنجايي که ميتوانيم از حقوق خود و مسلمانان جهان دفاع کنيم/ ما نياز داريم که همه راه هاي رفت و آمدمان به امريکا قطع نشود چون دانشجويان نخبهء ما و بسياري از متخصصين و دانشمندان ما در امريکا و اروپا هستند و نبايد خيره سريهاي ما زندگي آنها را نابود کند و خيلي امکاناتي که با بازگشت و تحصيل و تخصص آنها بدان دست ميابيم را از دست بدهيم/ ما نياز داريم که اين ارتباط با جوامع بين الملل را حفظ کنيم چون بيش از يک ميليارد مسلمان در همين جوامع گوناگون هستند که ما انواع ارتباطهاي پيچيدهء ديني و سياسي و .. را با آنها داريم! امان از اين بي فکري که به اسم مذهب دامن برخي از ملت را گرفته است... کدام يک از ائمه اينطور رفتار کرده اند که شما ميکنيد؟ کداميک از بزرگان چنين روشي را به شما ياد داده اند؟ اين کوته فکري ها را وقتي پارسي بلاگ تشويق ميکند ديگر جالب تر هم ميشود!!!
    اگر گوشه گيري کنيم و در لاک خود فرو رويم و به هيچ کس کاري نداشته باشيم، آن هم در شرايط فعلي جهان، آن وقت است که به اسلام عزيز بزرگترين ضربه را وارد کرده ايم... هشدار اي جوان خام!
    پاسخ

    با سلام. پاسخ شما در 2 پست بعدي به صورت مفصل داده شده است.
    کاربر گرامي، سلام
    در تاريخ پنج شنبه 93 فروردين 21 نوشته شما با عنوان ويزا نمي ديد؟ خب ندهيد! واااالا برگزيده شده و در جايگاه پيوندها در مجله پارسي نامه قرار گرفته است. دبير تحريريه ي اين انتخاب *قاصدك و شاپرك* و دبير سرويس آن محمد صادق خدايي بوده است. اميدواريم هميشه موفق باشيد.
    پاسخ

    متشکر- ان شاء الله شما هم پيروز و سربلند باشيد